Prague International Advertising Festival letos doplní Communication Summit
Vrcholové oborové setkání seniorních manažerů v oblasti komunikace na našem trhu se uskuteční 30. 5. 2018 ve Slovanském domě v centru Prahy. Představuje novou platformu, kde se spolu setkají všechny zainteresované strany: jak zástupci klientů - firem a institucí, tak komunikačních a marketingových agentur. Těžištěm programu je komunikace zaměřená na výsledky – finanční i společenské.
Digitalizace vytváří řadu nových kanálů a bodů dotyku, což často paradoxně vede k atomizaci a snížení efektivnosti komunikace. Communication Summit 2018, připravovaný ve spolupráci festivalu PIAF a Blue Events, má ambici stát se platformou, na které se sejdou všichni, kdo se zajímají o to, jak dosáhnout v propojeném světě žádaných finančních i společenských efektů.
Summit před velikonocemi zveřejnil svůj nabitý program, který přináší
- 6 hodin strategie, inspirace a informací
- 8 hodin výměny zkušeností a diskusí
- 2 hodiny společenského programu
- 6 hodin networkingu.
Communication Summit 2018 vám nabídne inspiraci v hlavním programu společném pro všechny účastníky a ve 4 paralelních programových blocích, zaměřených na horká témata efektivní komunikace. Součástí konference bude večer „Best of PIAF“ - přehlídka vítězných prací mezinárodní soutěže piafawards.com spojená s vyhlášením vítězů, a navazující Dinner Party.
V programu vystoupí čtyři desítky domácích i zahraničních řečníků, reprezentujících klienty i agentury. V redakci se těšíme obzvláště na vystoupení Bjorna Stahla, reklamního veterána ověnčeného světovými oborovými cenami, mimo jiné za kampaň na propagaci Švédska, Swedish Number, která zřizovala linku, která přepojila zájemcům o tuto severskou zemi hovor ze zahraničí na náhodně vybraného Švéda.
Řečníci i panelisté ukáží na praktických příkladech, jak komunikovat efektivně, s jasnými ekonomickými i společenskými dopady. V hlavním plenárním programu vám organizátoři představí mimo jiných tyto experty:
- Tomáš Varga, nový regionální šéf sítě Publicis One, ukáže výhody integrované komunikace v propojeném světě
- Bjorn Stahl, slavný švédský adman a prezident poroty PIAF 2018, vysvětlí, proč je důležité se při startu reklamní kampaně tak trochu bát
- Alžběta Houzarová, komunikační manažerka českého a slovenského Google, představí na příkladech z celé Evropy, jak se dá internet „zhmotnit“
- Iwo Zakowski, top manažer řetězce Burger King, přesvědčí i doposud nevěřící, že komunikace využívající konzistentně řadu kanálů a bodů dotyku funguje
- Martin Woska (Triad) a Markéta Plichtová (O2) prokáží na velmi konkrétním příkladu, že trojúhelník „značka, dobro a byznys“ není to jen póza, ale dává smysl a přináší výsledky
- Tomáš Vyhnálek (Člověk v tísni) nám dodá naději, že vzděláváním lze přispět k obraně proti mediální a informační manipulaci
4 odpolední programové sekce Vám pak umožní zeptat se na vše, co Vás zajímá v oblasti horkých novinek v reklamě, PR a marketingu – nezapomeneme přitom ani na problematiku komunikace veřejné správy a neziskového sektoru. Podrobnosti k obsahu těchto paralelních sekcí jsou na konferenčním webu. Velké finále Summitu – společenský večer s představením vítězů soutěže PIAF 2018 – nabídne příležitost to vše probrat s dalšími lidmi z branže a řádně zajíst a zapít……
O Communication Summitu 2018
Kdy: 30. 5. 2018
Kde: Slovanský dům, Praha
Kompletní program hledejte na Communication Summit 2018