Přijďte si pro nejúspěšnější obsahové strategie na konferenci Content First
Chcete letos posunout svůj obsahový marketing zase o kousek dál? Pak nesmíte chybět na 3. ročníku konference Content First.
Z průzkumu mezi účastníky loňského ročníku vyplynulo, že:
- 50 % účastníků dělá obsahový marketing, ale bez jasné strategie;
- 61 % účastníků vidí jako největší překážku obsahového marketingu odbornost a pravidelnou tvorbu obsahu.
Pojďme to změnit. Přijďte si pro nápady, jak efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty. Čeká vás řada reálných příkladů úspěšného obsahu.
A koho byste na letošní konferenci neměli propásnout?
Jakuba Choura z LMC: Za poslední rok, i díky změně agentur, vystřídali několik různých pojetí tvorby obsahu. Proč si myslí, že jednorožec vydá nejméně za 13,47 roztomilých koťátek?
Martina Pistulku z Follow Bubble: Poví vám, jaký efekt má, když píšete pro konkrétní lidi. Ať už totiž tvoříte titulek, perex nebo post na Facebooku, je důležité vědět, pro koho obsah píšete a umět ho přizpůsobit.
Ondřeje Tylečka z Fairy Tailors: Co stojí za úspěchem komunikace Teekanne na Facebooku? Ze stránky, kde si nikdo s nikým nepovídal, vykouzlili komunitu aktivních fanoušků s růstem o 2 000 %.
Prohlédněte si kompletní program i profily přednášejících, udělejte první krok k tvorbě úspěšného obsahu a zajistěte si svou vstupenku včas.