Pro reklamy v Instagram Stories postačí jen jeden vstupní materiál
Vzhledem k velkému množství umístění a formátů reklam, které se mohou v rámci Facebooku a Instagramu objevit, je příprava speciálního obsahu pro každou z možností časově i finančně opravdu náročná. Facebook proto přišel s novým nástrojem, který libovolnou fotografii či video s délkou pod 15 sekund automaticky optimalizuje pro reklamní formát v Instagram Stories.
Zmíněný nástroj proto umožní inzerentům oslovit jejich publikum bez větší námahy. Instagram k této novince uvedl:
„Reklamí kreativa bude přesunuta do Stories a technologie pro přizpůsobení pixelů automaticky zvolí gradient pozadí, aby změnil reklamu na formát v plné velikosti.”
Text (až 190 znaků) se objeví v dolní části reklamy a inzerenti mohou souběžně přidat odkaz, na který mohou lidé přejít, pokud přes reklamu přejedou prstem.
Nová funkce pracuje se všemi videi s délkou pod 15 sekund a samostatnými fotografiemi. Může být použita pro účely sledování videa, dosahu, povědomí o značce, návštěvnosti, konverzí, instalace aplikací a generování leadů a to napříč aukcemi, dosah a frekventované typy nákupů.
Musíte se obejít bez nadpisů a změny fontů
Ačkoliv mnoho inzerentů bude zmíněným nástrojem potěšeno, přesto obsahuje jistá omezení. Nadpisy například nejsou podporovány a u textu reklamy není možné změnit jeho velikost či font.
Také zde neexistuje možnost zapínat nebo vypínat popisy, i když texty nad 190 znaků se stejně nebudou zobrazovat a popisy se nebudou zobrazovat ani u obrázků, které jsou orientovány jako portréty.
V současné chvíli také není možné u reklam převedených do Stories Ads prokliknout hashtagy a označení jiných účtů (tzv. @mentions).