Reklamy ve Stories vytvoříte jednoduše skrze šablony. Nově umožní i proklik do Messengeru
Facebook rozšiřuje své reklamy ve Stories o novou funkci, díky které se zákazníci prokliknou přímo do Messengeru. Inzerenti tak budou moci rychle reagovat na dotazy související s reklamou, a zvýšit tak míru úspěšnosti svých kampaní. Usnadnit život zákazníkovi může pochopitelně i chatbot.
V rámci tvorby reklamy tak budou inzerenti vytvářet i uvítací zprávy, které se zobrazí v Messengeru. Zmíněné Stories reklamy s proklikem do Messengeru jsou k dispozici nejen na Facebooku, ale i na Instagramu a Messengeru. Můžete je využít u kampaní s jedním z následujících účelů: Zprávy, Návštěvnost a Konverze.
Mohit Rajani, produktový manager pro Messenger, uvedl pro Adweek:
„Víme, že když firmy spustí reklamy ve feedu či ve Stories, dochází ke zvýšení konverzí. V nedávném testu zaznamenalo sedm z devíti značek, které umístily Messenger do svých Stories, zvýšení konverzí v porovnání s reklamami bez tohoto prokliku. Mezi konverzemi byly například instalace aplikací, přidání zboží do košíku, nákupy i registrace.”
Dle Rajaniho aktuálně 3 miliony značek inzeruje každý měsíc na Facebooku a souvisejících aplikacích. Každý způsob, jak úspěšnost svých kampaní kampaně ještě více podpořit, tak bude jistě mezi inzerenty vítaný.
Tvorbu Stories Ads usnadní šablony
Reklamy ve Stories byste rádi vyzkoušeli, ale nevěříte si, že by zapadly mezi všechny ty texty a GIfy a obsypané příběhy influencerů? Facebook vám se zvládnutím požadavků tohoto formátu pomůže. Nově dostupné šablony pro Stories váš obrázek automaticky změní v poutavou reklamu ve formátu na výšku v Instagram Stories.
Nejde jen o nastavení poměru stran a ořezu do patřičných rozměrů. Šablona vám jednoduše umožní zakomponovat texty a CTA, upravit pozadí i přechody. Více se v dozvíte v centru nápovědy Facebooku.
Kam dál?
Facebook v září tohoto roku přišel s novinkou, jak zasáhnout potenciální zákazníky, kteří se značkou chtějí přímo komunikovat skrze Messenger. Nová šablona umožňuje skrze reklamu spustit přímou konverzaci se zákazníkem a dovést ho až ke kýžené konverzi. Zjistěte, jak na to.