Rozšířená realita přináší nové klienty těm, kteří ji využívají ve svých aplikacích

29. 3. 2010 | RaTP
Pokud by se mělo vytyčit odvětví služeb, které se pravděpodobně nejvíce zasadí o rozšíření technologie augmentované reality, určitě by to na prvním místě byl realitní business. Naznačují to zkušenosti největších světových realitních agentur. "Mobilní zařízení je pro vyhledávání domů k pronájmu či prodeji velmi vhodné. Zákazníci si prohlíží nabídku na webu v pondělí a úterý, víkendy pak patří vyhledávání skrze mobilní aplikaci," nechal se slyšet Leslie Tyler ze ZipRealty.

Některé aplikace jsou postaveny na engine AR vyhledávače Layar, zdroj: www.layar.com

Pokud by se mělo vytyčit odvětví služeb, které se pravděpodobně nejvíce zasadí o rozšíření technologie augmentované reality, určitě by to na prvním místě byl realitní business. Naznačují to zkušenosti největších světových realitních agentur. Ty navíc vykazují velmi zajímavá čísla v otázce návštěvnických akvizic, které jsou průkazně realizovány právě skrze používání aplikací s rozšířenou realitou.
"Mobilní zařízení je pro vyhledávání domů k pronájmu či prodeji velmi vhodné. Zákazníci si prohlíží nabídku na webu v pondělí a úterý, víkendy pak patří vyhledávání skrze mobilní aplikaci," nechal se slyšet Leslie Tyler ze ZipRealty. "Odezva, kterou od uživatelů máme, je jasná - chtějí mít přístup k mobilní verzi webu s co největším počtem speciálních funkcí." Společnost ZipRealty z důvodu vysoké poptávky vytvořila splikaci pro iPhone s názvem HomeScan. Ta posyktuje uživatelům veškeré informace o nabídce domů, bytů a ostatních prostor prostřednctvím augmented broswingu. Aplikace měla jednoznačný efekt - návštěvnost stránky ZipRealty se zvedla o celých 150 procent a na této úrovni se dlouhodobě drží.
Stejnou zkušenost má i francouzská realitní společnost MeilleursAgents.com.
"Odezva byla naprosto dokonalá a návratnost investice obrovská. Skrze naší aplikaci k nám přichází více klientů, než by nám zajistila drahá kampaň," sděluje Julien Cheyssial, CTO společnosti.
Jejich aplikace běží na bázi Layaru a její vývoj byl tudíž velmi levný. Jak se ukazuje, jeden z kanálů pro rychlý zisk velké masy uživatelů tak leží právě zde.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: