Šéfovala reklamě u Nike, Levi’s a Apple - teď ji má Facebook
Rebecca Van Dyck předcházejících deset měsíců pracovala pro společnost Levi's a do Facebooku přichází v okamžiku, kdy se firma snaží vydělat na primárním úpisu akcií. Z pozice ředitelky mezinárodního marketingu.má pomoci navýšit prodejní cenu společnosti a vylepšit marketingové aktivity.
Co Facebook přesvědčilo, aby si najal právě Rebeccu Van Dyck? Hlavně to byly zkušenosti získané na vedoucích pozicích v mezinárodních společnostech. Vedle Levi's pracovala i pro giganta Apple, kde zůstala přes čtyři roky. Zastávala zde post ředitelky pro celosvětovou marketingovou komunikaci a reklamu a podílela se na uvedení na trh produktů iPhone, iPad, iPod a iTunes.
Posledním projektem, na kterém Van Dyck pracovala, byla mezinárodní kampaň módní značky Levi's 'Go Forth'.
O rozpočet se kterým bude pracovat se Van Dyck asi nemusí obávat. Minulý týden Facebook zveřejnil své investice do reklamy za několik posledních let. V roce 2011 vynaložila největší sociální síť na reklamu 28 milionu dolarů, v předcházejícím roce to bylo o 20 milionů méně.
Tento tah Facebooku by mohl znamenat změnu v reklamní taktice. Doposud se společnost jen velmi málo prezentovala tradiční formou reklamy. Možná se dočkáme i odpovědi na sérii televizních spotů, kterou v loňském roce společnost Google propagovala svoji sociální síť Google+.
Zdroj: www.marketingweek.co.uk