SickKids přináší reklamu plnou bojovnosti a odvahy
Kampaň #SickKidsVS je naprosto odlišná od tradičních charitativních kampaní, nesetkáte se v ní se záběry, které vzbuzují vaši lítost, nečekají vás žádné smutné okamžiky. Hlavní motto kampaně je „Sick is not weak“ (nemocný neznamená slabý, pozn. red.) a naopak se v ní setkáte s dětmi, které bojují, nevzdají se a svým odhodláním se vyrovnají největším válečníkům, boxerům i akčním hrdinům. Bojovníky ale nejsou pouze děti, ale také jejich lékaři, kteří dělají vše proto, aby je zachránili. V jakých dalších rolích děti spolu s lékaři vystupují, se podívejte ve spotu níže.
Dětská nemocnice v Torontu, která je také známá jako SickKids, uveřejnila kampaň, která je zcela profesionální, rychlá, produkčně náročná, inspirující a co je ze všeho nejdůležitější, je efektivní. Od svého uveřejnění dne 14. 10. 2016 zaznamenala na Youtube přes 200 tisíc zhlédnutí.
Lori Davidson, víceprezidentka strategie značky a komunikace pro SickKids, k celé kampani uvedla nana blogu nemocnice Sick Kids:
„O kampaň tohoto rozsahu jsme se v nemocnici nikdy předtím nepokusili. Více než 100 zaměstnanců se zapojilo a vypomáhalo nejen před kamerou, ale i v zákulisí. Přibližně 50 rodin pacientů také souhlasilo, aby byly natočeny. Skutečnost, že v reklamě vystupuje skutečný personál, skuteční rodiče a pacienti vnáší do celé kampaně něco speciálního.“ Prohlášení Lori Davidson si v celém rozsahu můžete přečíst na blogu nemocnice Sick Kids.
Kampaň má také svou offline část, v níž jsou dětští hrdinové zvěčnění na billboardech, ale klidne také na megaboardu vysokém 7 pater.
So many stories. So many storeys. Here are 7 of them featuring Ella. #SickKidsVS pic.twitter.com/ST8xo3fhRC
— Sandra Chiovitti (@SandraChiovitti) October 14, 2016
Nemocnice Sick Kids již dříve realizovala kampaně, v nichž figurovali reální dětští pacienti, ale tehdy volili cestu lítosti.
Tyto spoty však nikdy neměly takový úspěch jako současná kampaň #SickKidsVS. Právě pod tímto hashtagem lidé vyjadřují nemocným dětem podporu, a to nejen vyřčením toho, proti jakým nemocím chtějí spolu s nimi bojovat, ale třeba i příslibem dárcovství krve nebo vděčnou vzpomínkou na práci lékařů v dané nemocnici.
the #SickKidsVS campaign reminds me of how blessed i am to have been treated at this amazing hospital
— matalyn rico (@matalynbrooke) October 16, 2016
Toronto sign will be lit tonight to support Sick Kids, Blue Jays & Leafs Home Opener #SickKidsVS #ALCS #postseason #ourmoment #standwitness pic.twitter.com/OtHQvirD4m
— City of Toronto (@TorontoComms) October 15, 2016
so glad that the #SickKidsVS campaign is getting a lot of publicity. very blessed to be treated at such an amazing place
— kimberly spevack (@KimberlySpevack) October 17, 2016
#SickKidsVS is downright the greatest, most moving and inspiring ad campaign of all time.
— Adam (@adam_bendy16) October 17, 2016
Want to really HELP kids @SickKids to combat childhood illnesses?PLEASE GO DONATE BLOOD #SickKidsVS I tweet isnt going to but blood will !
— Captain Oshawa (@CaptainOshawa) October 17, 2016
I support @sickkids for helping my sister when no one else could #SickKidsVS
— Vron (@Vronn_G) October 17, 2016
Pokud by vás nemocnice oslovila, můžete ji podpořit na jejich webu.
Tip redakce:
Spot SickKids VS. Undeniable si bere inspiraci z těch nejlepších sportovních reklam minulých let, které se zaměřují nejen na hvězdné okamžiky na hřišti, ale také na to, co jim předchází.
Podívejte se například na The Game Before The Game od Beats by Dre.