Simpsonovi jsou nejúspěšnější, Ztraceni mají největší potenciál, Muppeti by se měli vrátit

12. 10. 2010 | IKE
Jaká je nejdražší televizní značka všech dob? Která má největší potenciál budoucího růstu? A která z televizního vysílání zmizela, ale určitě by se měla vrátit? Na tyto otázky odpověděl průzkum, který vznikl ke příležitosti konference Brand Licensing Europe 2010. Účastnilo se ho 450 profesionálů z oboru televizního brandingu a licencí z celého světa. A jaké jsou výsledky?

Ilustrační obrázek, zdroj: www.startrek.com

Jaká je nejdražší televizní značka všech dob? Která má největší potenciál budoucího růstu? A která z televizního vysílání zmizela, ale určitě by se měla vrátit? Na tyto otázky odpověděl průzkum, který vznikl ke příležitosti konference Brand Licensing Europe 2010. Účastnilo se ho 450 profesionálů z oboru televizního brandingu a licencingu z celého světa. A jaké jsou výsledky?

Nejúspěšnějším televizním brandem se stali Simpsonovi s celkovými výdělky přesahujími osm miliard dolarů. I přes dvacetileté působení na obrazovce, které vyneslo více než 450 epizod, jejich mašinérie pokračuje dál a vypadá to, že se jen tak nezastaví. Druhou příčku pak obsadila Sezamová ulice, kterou taktéž znají diváci tuzemské televize.

Za TV brand s největším potenciálem pro budoucí růst byli účastníky zvoleni Ztraceni (Lost) s odstupem následováni The Sopranos z mafiánského prostředí a Pobřežní hlídkou (Baywatch).

A která značka by se měla vrátit, neboť svým nepůsobením v televizi zbytečně plýtvá svůj potenciál? Podle respondentů je to Muppet Show následovaná Star Trekem. Ten skončil v roce 2005 nepříliš úspěšným seriálem Enterprise. Celkově však na obrazovce působil sedmnáct let a přinesl neuvěřitelných pětadvacet sezón.

Štítky dokumentu: Budování značky Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: