Slavnostní vyhlášení soutěže Fénix content marketing proběhne 31. března v DOX gallery

23. 3. 2015 | redakce

Dne 31. března 2015 budou vyhlášeny výsledky soutěže Fénix odměňující ty nejlepší české práce spadající do kategorie content marketingu. Letos se tak stane v Centru současného umění DOX v Praze. Přes 200 lidí bude mít možnost užít vnitřní i venkovní show a pojetí večera, které není úplně tradiční. Během večera bude představena filosofie celého konceptu. Hlavním cílem je ale odměnit vítěze za fantastickou práci, dobře je bavit a v neposlední řadě i nakrmit. Připravena bude i netradiční forma cateringu a doprovodného programu. Akce bude probíhat od 19 hodin a program bude končit ve 24 hodin.

Ukaž svůj zápal!

Soutěž Fénix content marketing, kterou organizuje a zajišťuje agentura FREYA CZ, oceňuje již podruhé nejlepší práce v oblasti komunikace obsahem. Minulý ročník se nesl v duchu „tribute to a paper“ a všechny aktivity byly spojeny se čtením na papíru vztaženo k rozvoji digitalu a online komunikace. Letošní ročník nese podtituly dva: „Ukaž svůj zápal!“ a „Kvalita vládne železnou pěstí“. V tomto roce tedy ceny nebudou papírové a kartonové, ale budou vyrobeny z kovu. Na designu a příběhu vzniku cen pracuje duo Jan Plechač & Henry Wielgus. Jsou zodpovědní za vizuální i řemeslnou tvorbu cen, protože rozumí příběhu a jsou schopni ho přenést do funkční reality. Motto „Ukaž svůj zápal!“ se zase vztahuje nazpět k původní myšlence a vzniku názvu soutěže, bájnému Fénixovi, který se zvedá z popela a k asociaci spojené s obrodou kreativní myšlenky a průběhu tvůrčího procesu. Zároveň mělo motivovat přihlašovatele k zapojení do soutěže.

„Každý rok má svůj příběh, filosofii, doprovodný program, spolupořádané akce a přednášky na téma content marketingu a k tomu celému musí bezpodmínečně hrát roli i to, jak celý ročník pojímáme vizuálně. Letos jsme si hráli s elegancí, temnější formou, tradicí, Japonskem a Skandinávií a s náznakovými prvky pírek. Chtěli jsme sexy dospělý vizuální koncept, jít zase o kus dál než loni a povedlo se nám to,“ doplňuje Borovanská.

 

Druhý ročník – Dobrý ročník

Druhý ročník soutěže zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, z 69 přihlášených prací na letošních 124.

Shortlist soutěže

V letošním ročníku vznikl shortlist, který naleznete níže. Na shortlist se dostaly jenom nejlepší práce a ty práce, které byly hodnoceny nad průměrem 5 z 10, proto některé kategorie nemají obsazeny všechny pozice. Zvláštní ocenění udělila porota tvůrců v 7 případech. Česká marketingová společnost i letos udělí v rámci soutěže svoje mimořádné ocenění. I v letošním ročníku měli přihlašovatelé z neziskového sektoru vstup do soutěže zdarma a bude udělena cena pro absolutního vítěze kategorie Neziskový sektor.


Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: