Strategie: Reflex je jen krok od zpoplatnění svého webu

9. 3. 2010 | TAM
Webové stránky společenského týdeníku Reflex budou možná zpoplatněny od 1. dubna tohoto roku. S informací přišel na svých webových stránkách časopis Strategie. Vydavatelství Ringier, jemuž titul patří, tuto informaci zatím neotvrdilo.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.reflex.cz

Webové stránky společenského týdeníku Reflex budou možná zpoplatněny od 1. dubna tohoto roku. S informací přišel na svých webových stránkách časopis Strategie. Vydavatelství Ringier, jemuž titul patří, tuto informaci zatím neotvrdilo.
Pokud by ke zpoplatnění skutečně dočlo, platili by předplatitelé online obsahu částku 50 Kč týdně, což je o dvanáct korun více, než kolik stojí Reflex na stáncích. Důvodem vyšší ceny je prý fakt, že web přináší více informací než časopis a samostatně produkuje nezanedbatelnou část obsahu.
"Osobně mě to nepřekvapuje, záměr zpoplatnit web přednesl Reflex již v loňském roce ústy pana Hamšíka," okomentoval Ivan Lečtyř, mediální analytik. "Reflex navíc nemá co ztratit, proto si mohl dovolit nasadit cenu výš, než na kolik je trh zvyklý. Stejně tak je pravděpodoné, že v závislosti na reakci trhu ještě dojde k její korekci, případně zavedení slevového systému."


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: