Striptýz v e-commerce prodává dámské prádlo
Co kupují muži ženám jako dárky? Převažují květiny, oblečení, čokoláda a šperky, spodní prádlo darují jen 2 muži ze 100. Značka spodního prádla Marisa Lingerie se to snažila změnit skrze digitální technologie a na její sexy past se načapaly tisícovky mužů.
Brazilská agentura Almap BBDO měla v zadání mimo navýšení prodejů i rozšířit zákaznickou bázi a přiblížit mužům více samotnou značku. Běžné bannery by to pravděpodobně nesvedly. Výsledkem proto byly nativní reklamy vzniklé díky partnerství s tamním časopisem Playboy. V jeho tabletové iPad a Android verzi byly vytvořeny série nativních celostránkových reklam. Sexy modelky dělilo od nahoty jen sexy prádlo. Když jim ho muži chtěli sundat, museli konkrétní kalhotky či podprsenku koupit. Na e-shopový striptýz se můžete podívat níže ve videu s případovou studií.
Ano, možná vám to přijde trochu laciné. Výsledky ale celá akce rozhodně měla. Nakoupilo 8 000 mužů a nakonec mohli být spokojeni oni s virtuálním striptýzem a poněkud trvaleji jejich partnerky s novým prádlem. Kampaň byla také oceněna v rámci Cannes Lions v kategorii Rich media advertising for mobile devices. Z akce navíc vyplývá cenné poučení - „za kačku svlíkačku" funguje i v e-commerce.
Zdroje: AOTW, Digital Synopsis