Tendr na prodej reklamního času ČT má pouhé dva zájemce
6. 9. 2010
| IKE
Tendr na prodej reklamního času, který vyhlásila na začátku července Česká televize, má pouhé dva zájemce. Kromě společnosti Media Master, která je stávajícím mediazastupitelstvím se do soutěže přihlsila ještě společnost Mediaplatform. Ta "nahradila" společnost At Media, která se tendru původně chtěla zúčastnit. Kromě těchto dvou zmiňovaných organizací se do tendru nikdo další nepřihlásil.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Tendr na prodej reklamního času, který vyhlásila na začátku července Česká televize, má pouhé dva zájemce. Kromě společnosti Media Master, která je stávajícím mediazastupitelstvím se do soutěže přihlsila ještě společnost Mediaplatform. Ta "nahradila" společnost At Media, která se tendru původně chtěla zúčastnit. Kromě těchto dvou zmiňovaných organizací se do tendru nikdo další nepřihlásil.
Hodnota pětiletého kontraktu činí zhruba 195 milionů korun bez DPH. Rozhodnout chce Česká televize ještě v průběhu září a rozhodujícím kritériem při výběru dodavatele má být cena. Dále se bude hodnotit také výše bankovní záruky a způsob, kvalita a relevantnost stanovení obratu ČT z prodeje reklamního prostoru v roce 2011.