TikTok nově testuje reklamní pozice ve vyhledávání
Asi nikoho nepřekvapí, že už nyní se díky TikTokovým videím prodá velké množství produktů a reklama na něm je pro značky velmi zajímavá. Dosud se reklamní pozice na TikToku dala zakoupit pouze v rámci zobrazení na For You Page, ale dle tweetů reklamního odborníka Davida Herrmanna to vypadá, že TikTok se chystá možnosti placené reklamy pro své klienty dále rozšiřovat. Once you have the ability to run ads in search results (in beta) on TikTok you can began to pull the search terms of the ads that converted.
Then…. make a list of those search terms and start putting those as titles in your top performing TikToks to get new life out of them. pic.twitter.com/nptM9Lz9h1
Novou možností, jejíž beta test zachytil Hermann, bude dle všeho zakoupit si reklamní pozici v rámci vyhledávání na TikToku. Pokud si tedy uživatel vyhledá například slovní spojení „kosmetická rutina”, jako první mu může vyskočit právě sponzorovaný příspěvek, kde mu kosmetickou rutinu nabídne přímo konkrétní značka se svými produkty. A ty samozřejmě můžete ihned zakoupit.
Zdroj: @herrmanndigital
Právě nejrůznější „how to” videa a návody jsou podle Hermanna to, čemu by se značky na TikToku měly věnovat. Jak vtipně píše ve svém dalším Tweetu:
„TikTok je zlatý důl pro SEO. Nechejte svoje reklamy řešit reálné problémy a ne pouze prodávat. Tohle je Pinterest 2.0, ale lepší, protože tady uživatelé opravdu nakupují, haha!”
Tento SEO přístup pravděpodobně nebude od věci. Postupně totiž jako značka můžete sledovat klíčová slova, která vám přinesla kýženou konverzi a těmito slovy pak pojmenovávat svá TikToková videa, která se pak budou uživatelům zobrazovat i organicky.
Ne náhodou je na TikToku velmi populárn hashtag #TikTokMadeMeBuyIt a už nyní lze vysledovat velké množství trendů, které ustanovil právě TikTok. A právě to může v budoucnu být velkou příležitostí i pro tu vaši značku.