TikTok posiluje e-commerce prvky a možná spustí vlastní streaming hudby
TikTok je dosud často vnímán jako aplikace pro malé děti, kterou nechápou nejen dospělí, ale i dospívající. Je ovšem platformou, s níž se musí počítat. Na App Store společnosti Apple a na Google Play již zaznamenal 1,5 miliardy stažení. Nyní přichází s novými možnostmi, jak se propojit se světem e-commerce — a roli v tom hrají pochopitelně linky.
V současné chvíli testuje možnost tvůrců přidávat produktové linky na různé e-commerce stránky do jejich biografického popisku (zkráceně „bio“) a do samotných příspěvků. Jde tak na věc více přímočařeji než Instagram, kde fenomén influencer marketingu začal vzkvétat ještě v době, kdy u něj fungovala jen první ze zmíněných možností.
Na tuto funkci upozornil spotter Fabian Bern, dle kterého budou moci uživatelé přímo navštívit linkované stránky třetích stran a případně na nich nakoupit. Dokumentuje to jeho následující video.