TikTok spouští nové interaktivní doplňky pro poutavější reklamy

21. 4. 2022 | Beáta Vaňková
TikTok zavedl nové interaktivní doplňky do video reklam. Díky novým prvkům je prý až o 150 % vyšší pravděpodobnost, že si uživatelé nakoupí produkt nebo službu.

Nové interaktivní doplňky TikToku nabízejí jedinečný způsob, jak zaujmout uživatele ve video reklamách. Jak můžete vidět níže ve videu, interaktivní doplňky vybízejí k akci v reklamě tím, že zvou uživatele do jejího průběhu pomocí pop-up oken, samolepek a dalších vizuálních prvků.

„Interaktivní doplňky nabízejí jedinečný způsob, jak přilákat diváky pomocí vyskakovacích oken, samolepek a dalších vizuálních prvků. U diváků, kteří sdíleli, lajkovali nebo komentovali video, je o 150 % vyšší pravděpodobnost, že si koupí produkt nebo službu. Upoutat pozornost aktivních spotřebitelů je díky těmto novým kreativním vylepšením snazší," uvedl TikTok.

Jak interaktivní doplňky fungují?

Interaktivní doplňky upoutají pozornost publika na celé obrazovce a se zvukem, čímž zvyšují engagement značky a podporují interakci. Jak můžete vidět níže na obrázku, doplňky jsou rozděleny do kategorií Premium a Standard, což nesouvisí s úrovněmi výdajů na reklamu, ale s vašimi konkrétními cíli.

Mezi standardními doplňky se nachází samolepka s odpočítáváním, hlasovací samolepka, samolepka s dárkovým kódem a Display Card, kterou lze využít k vizuálnímu zvýraznění důležitých sdělení. Tyto doplňky pomohou například se zvýšením počtu kliknutí a konverzemi.

K budování komunity a zvyšování povědomí o značce jsou prémiové doplňky. Mezi ně patří vyskakovací okno, které podpoří kliknutí, samolepka Gift Code Sticker, která odhalí informace či zobrazí odměnu a tím přivede zákazníka na cílovou stránku a Super Like 2.0. Tento prvek ale zatím není k dispozici, protože je stále ve fázi testování.

Proč jsou interaktivní doplňky účinné?

„Interaktivní doplňky zvyšují engagement tím, že upoutávají pozornost publika inovativním a vzrušujícím způsobem. Průzkum ukazuje, že 57 % diváků s větší pravděpodobností vyhledá informace o značce, když se spojí s firmami na TikToku. Interaktivní doplňky, které fungují jako rozšíření vašeho kreativního nápadu, nabízejí flexibilní formáty, které povzbuzují spotřebitele, aby se zapojili do zábavy, když uvidí vaši reklamu,” uvedl TikTok.

Výzkum společnosti Suzy ukazuje, že uživatelé TikToku, kteří lajkují, sdílejí nebo komentují videa značky (známí také jako brand engagers) mají o 350 % vyšší pravděpodobnost, že navštíví fyzický obchod dané značky. Dále je o 150 % pravděpodobnější, že si koupí produkt nebo službu dané značky a o 40 %, že navštíví webové stránky nebo aplikaci značky.

Zdroj: TikTok, Social Media Today


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: