TikTok zlepšuje monetizaci tvůrců pomocí nového programu „Pulse”

10. 5. 2022 | Beáta Vaňková
Sociální sítě dávají prostor pro tvorbu, ale nedílnou součástí pro tvůrce přitahující mnoho uživatelů by měl být i samotný výdělek. Nový monetizační nástroj TikTok Pulse umožní inzerentům umístit své reklamy vedle nejoblíbenějšího obsahu v aplikaci. Pokud se reklama zobrazí u obsahu tvůrce, dostane 50 % z výdělku.

TikTok představil svůj nový program „TikTok Pulse", který inzerentům umožní umístit své reklamy vedle nejoblíbenějšího obsahu v aplikaci a zároveň poskytne novou cestu k podílu na příjmech pro tvůrce, aniž by si sami museli zajišťovat dohody se značkami.

„Marketéři dnes hledají příležitosti, jak být v centru relevantních kulturních událostí. Naším cílem je vytvářet kreativní nástroje pro značky, aby byly objevovány a spojovány s širšími komunitami. Nástroj TikTok Pulse umisťuje značky do centra komunit a vedle trendového obsahu, který je hnací silou konverzace a akce." vysvětluje TikTok.

Jak TikTok Pulse funguje?

Prostřednictvím TikTok Pulse budou moci značky umístit své reklamy vedle videí, které jsou v daný den mezi 4 % nejúspěšnějších. Tato měřítka výkonnosti jsou založena na počtu zhlédnutí a engagementu, ale v podstatě umožní značkám zajistit si maximální počet zhlédnutí tím, že budou umístěny vedle trendového obsahu.

Inzerenti služby Pulse si budou moci vybrat z 12 kategorií pro umístění svých reklam, takže budete moci umístit svou značku vedle kulturně nejrelevantnějšího obsahu v oblasti krásy, módy, domácích mazlíčků, filmů nebo třeba her. Reklamy se budou zobrazovat pouze vedle ověřeného obsahu, aby byla zajištěna bezpečnost značky. Další nástroje pro měření po skončení kampaně, jako je ověření vhodnosti značky a sledovanosti třetí stranou, poskytují inzerentům možnost a transparentnost analyzovat a pochopit dopad jejich kampaní.

Klíčovým prvkem je však toto:

„S TikTok Pulse začneme zkoumat náš první program sdílení příjmů z reklamy s tvůrci, veřejně známými osobnostmi a vydavateli médií. V počáteční fázi tohoto programu budou mít nárok tvůrci a vydavatelé s nejméně 100 tisíci sledujícími. Zaměřujeme se na vývoj monetizačních řešení a dostupných trhů, aby se tvůrci cítili na TikToku oceňováni a odměňováni."

Při spuštění budou mít přístup do programu TikTok Pulse pouze pozvaní inzerenti. Mluvčí společnosti však uvedl, že v následujících měsících je v plánu rozšířit toto řešení i na další značky. TikTok se odmítl podělit o další konkrétní podrobnosti o novém programu, jako jsou ceny reklam nebo informace o tom, jak brzy se někomu zobrazí reklamy Pulse.

Zdroj: Techcrunch, TikTok, Social Media Today


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: