Tinder přichází s interaktivní hrou, která má uživatele ještě více propojit
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Seznamovací aplikace Tinder oznámila, že její interaktivní online hra s názvem Swipe Night bude během tohoto měsíce k dispozici vybraným zemím po celém světě. Hra Swipe Night byla poprvé představena v USA v říjnu loňského roku, nicméně kvůli koronavirové epidemii bylo její rozšíření do dalších zemí odloženo na současnou dobu.
Swipe Night je dobrodružství pro jednu osobu a odehrává se přímo ve zmíněné aplikaci. Hlavní hrdina (uživatel Tinderu) se ocitá v okamžiku, kdy zbývají 3 hodiny do konce světa. A on se musí v určitých okamžicích rozhodovat, jak bude jeho příběh pokračovat. Pomůže například zraněné osobě, nebo ji nechá svému osudu? Zachrání spíše štěně, nebo neznámého člověka?
Jednotlivé volby ovšem nerozhodují pouze o průběhu příběhu, ale mohou mít také vliv na to, s kým následně získáte tzv. „match”. Tedy propojení s vámi žádanou osobou.
Zmíněné akce Swipe Night se skládají ze tří částí, které budou k dispozici v soboty či neděle. Konkrétní datum bude záležet na lokaci daného uživatele. Všechny tři se uskuteční v září, přičemž první část byla naplánována už na sobotu 12. září.
Událost se bude odehrávat přímo v aplikaci Tinder a uživatelé této aplikace obdrží push notifikaci s výzvou, aby se připojili.
Jak Swipe Night funguje?
Zmíněná událost zájemce provede příběhem, během něhož budou muset čelit morálním výzvám a činit praktická rozhodnutí. Aby byla zachována apokalyptická atmosféra, na každé rozhodnutí přitom budou mít pouhých 7 vteřin. Jedna epizoda by měla trvat přibližně 5 minut.
Pro více informací o Swipe Night a jejím fungování doporučujeme zhlédnout následující video.
Po každé epizodě budou jednotlivé volby, které daný člověk udělal, přidány k jeho profilu v aplikaci. Potenciální zájemci o seznámení tak uvidí, jaké volby učinili či naopak neučinili. Pokud si ovšem uživatel bude přát, může zmíněné informace na svém profilu skrýt.
Ačkoliv se jedná o online hru, jde se o zajímavý prvek pro zahájení konverzace s neznámou osobou, které se mnohdy tak těžko hledá. Anebo naopak, volby na profilu konkrétního muže či ženy mohou odradit od toho, abyste takovou osobu chtěli vůbec poznat.
Jim Lanzone, CEO aplikace Tinder doplnil, že jakmile bude vhodná příležitost, chtějí Swipe Night rozšířit i do dalších zemí světa.
Zdroje: Tinder, TechCrunch