Tomáš Jindříšek členem představenstva ADMAZ
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Představenstvo ADMAZ doplnilo své řady o Tomáše Jindříška, ředitele internetové agentury Ogilvy Interactive. Tomáš Jindříšek nahradil odstupující Naďu Šolcovou z Mather RMG.
„Protože ADMAZ je pestrá asociace, která má členy z řad zásilkových obchodů, DM agentur, call center, poštovních operátorů, mailingových a dalších firem, chceme, aby i představenstvo jako řídící orgán mělo zastoupení všech našich oborů," řekl výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek. „Volba Tomáše Jindříška byla logická i proto, že již dříve aktivně spolupracoval s asociací při organizování konferencí nebo seminářů pro členy – takzvaných ADMAZ klubů,“ dodal Hájek.
Kdo je Tomáš Jindříšek?
Ředitel OgilvyInteractive, internetové divize jedné z největších komunikačních agentur na světě. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998. Je členem řady odborných porot jako je např. Zlatá Pecka, Internet Effectiveness Awards, Křišťálová Lupa nebo TOP Filantrop. Působí i jako konzultant a zabývá se zkoumáním vlivu nových komunikačních prostředků a sociálními změnami, které ve společnosti vyvolávají. V roce 2008 spoluzaložil diskusní server Mikroblogy.cz, který se stal nejlepším malým internetovým projektem dle soutěže IEA.
Jeho koníčkem je aktivní pomoc obecně prospěšnému sektoru, spolupracuje s množstvím neziskových organizací a s Fórem dárců. Je duchovním otcem projektu na rozvoj individuálního dárcovství Darujspravne.cz. Ve volném čase se rád věnuje kavárenskému povalečství.