Toto jsou nejlepší reklamy Super Bowlu 2020
Super Bowl je finále ligy amerického fotbalu, které se letos odehrálo na Hard Rock Stadium na Floridě mezi San Francisco 49ers a Kansas City Chiefs. Jedná se o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí roku, kterou využívá řada firem ke své propagaci. To se odráží i na ceně reklamního času, který se rok, co rok zvyšuje. Zatímco v roce 1968 stál 30sekundový spot 54 500 dolarů, v roce 2001 to bylo přes 2 miliony dolarů, v roce 2011 přes 3 miliony dolarů a letos tento spot stál 5,6 milionů dolarů. Cena spotu se odráží od skutečnosti, že toto finále ligy amerického fotbalu sleduje přibližně 100 milionů diváků. Během Super Bowlu běží desítky reklam s více či méně zajímavými nápady a provedením. Podívejte se s námi na výběr těch nejpovedenějších reklam letošního roku.
Do Walmartu míří zákazníci z jiných světů
Již v loňském roce Walmart představil službu s názvem pickup. Jejím prostřednictvím si zákazníci nakoupí online, přijedou k Walmartu a tamní zaměstnanci jim donesou nákup až k autu. A zatímco tehdy na nákupy vyrazila filmová auta, například psí dodávka z filmu Blbý a blbější, DeLorean z trilogie Návrat do budoucnost, KITT ze seriálu Knight Rider, nyní jde Walmart ještě dál. O kvalitě jeho služeb se dozvěděl celý vesmír. Využít je přichází například oblíbení droidi ze Star Wars, R2-D2 a C-3P0, Buzz Rakeťák z Toy Story a třeba i psí agent Frank z filmu Muži v černém. Tím ovšem výčet zdaleka nekončí.
Nápoj Mountain Dew přijde vhod i během hororu Osvícení
Pamatujete si ikonický moment z filmu Osvícení, kdy Jack Nicholson jako Jack Torrance prosekává dveře koupelny, aby zabil Wendy? Tak nyní vás čeká něco obdobného. Jen celou situaci změní Mountain Dew bez cukru.
Hyundai, Jeep a Toyota
Reklam na auta, které by vybíhaly z běžného konceptu, tedy „záběr na jedoucí auto a okolní město / přírodu”, je stále pomálu. Originální přístup zvolila společnost Huyndai. Ta umístila svůj automobil do Bostonu, a aby představila jeho funkci na snadné parkování (Remote Smart Parking Assist), přizvala slavné bostonské rodáky. A těmi jsou například herci Chris Evans, John Krasinski, Rachel Dratchová, či basebalista David “Big Papi” Ortiz. Jak to dopadne, když se potkají v Bostonu a ještě potřebují zaparkovat, se podívejte v reklamě.
S originální příběhem přišel i Jeep. Ten si bere motiv filmu Na Hromnice o den více, ve kterém je Bill Murray uvězněn v časové smyčce a musí stále dokola prožívat ten stejný den. A nyní se opět setkáváme s Billem Murrayem, který také stále dokola prožívá ten stejný den. Nicméně nyní má k dispozici Jeep Gladiator. A to celý příběh mění. A zajímavostí je, že se původní příběh odehrává z 2. na 3. února. Tedy přesně v den, kdy se hrál letošní Super Bowl.