Tři české firmy uspěly v evropské soutěži, která se zabývá interní komunikací
V letošním ročníku evropské soutěže FEIEA Grand Prix Awards, která se zaměřuje na interní komunikaci, uspěly tři české projekty. Českou republiku reprezentovaly práce oceněné v rámci národního kola, který pořádal Institut interní komunikace.
Vítězem v kategorii Nejlepší firemní časopis se stal T-Mobile a jeho magazín echo. Tento více než čtyřicetistránkový dvouměsíčník, který je určený pro všechny zaměstnance společnosti, vychází pravidelně už od roku 1997. Velkou část jeho obsahu vytváří sami zaměstnanci. Letos časopis echo prošel kompletním redesignem.
Další, kdo uspěl v soutěži je společnost KPMG s kampaní PETman Leaving, která se umístila na druhé příčce v kategorii Nejlepší strategie interní komunikace – jednorázová akce. A nakonec firma DHL IT services, která získala za mezinárodní koučovací program Value Wheel Survey čestné uznání v kategorii Nejlepší strategie interní komunikace – mezinárodní projekt.
„To, že jsme z České republiky poslali čtyři práce a hned tři z nich máme „na bedně“ jen ukazuje, že oblast interní komunikace se u nás dá dělat na skvělé úrovni. Je jen škoda, že jsou mezi společnostmi u nás tak ohromné rozdíly v úrovni i vnímané důležitosti interní komunikace,“ uvádí člen české i evropské poroty FEIFA Grand Prix Tomáš Poucha.