Tweety budou moci obsahovat i náhled videa, fotografie či další obsah
Uživatelé Twitteru budou moci vidět více interaktivního obsahu – umožní jim to „Expanded Tweets“, tedy rozšířené tweety, u kterých půjde pod samotných 140 znaků připojit třeba video galerii či audio nahrávku.
Ukázka je vidět na obrázku po levé straně. Když lidé rozliknou tweet od jednoho z partnerů Twitteru, budou moci vidět u postovaného článku i jeho název, perex a někdy i autora a logo média. Tato možnost se skutečně zatím týká jen partnerů sociální sítě, těmi jsou: The New York Times, The San Francisco Chronicle, Der Spiegel Online, WWE, Buzzfeed, TMZ, BET’s 106 & Park, Lifetime, Dailymotion a Soundcloud.
Jedná se tedy primárně o média a tvůrce obsahu. Přítomnost Soundcloud ve vybrané společnosti je příslibem streamované hudby přímo na Twitteru. V náhledech ale půjde spouštět i videa, jak ukazuje snímek níže.
Funkcionalita by se měla stát dostupnou dalším uživatelům postupně. Není jen pro počítače, ale týká se i Twitter aplikací pro Android a pro IPhone. Jedná se tak o další z řady změn v tomto měsíci. Další čerstvou novinkou jsou „tailored trends“. Neboli přinášení trendujících témat nikoliv pouze podle všeobecné oblíbenosti za určité období, ale i podle vašich zájmů a osob, které sledujete. Díky této funkci by měl uživatel najít jednoduše ty nejžhavější diskuze, které budou odpovídat jeho zálibám. Twitter také podstoupil redesign loga a představil svoji první hashtag stránku. Více čtěte v článku Twitter má první televizní reklamu i hashtag stránku. Je to jízda!
Zdroje: www.marketingland.com, www.mashable.com