Twitter dnes spustí svoji reklamní platformu
Ilustrační obrázek, zdroj: archiv |
Mikroblogovací službu Twitter dnes odpoledne čeká představení její nové reklamní platformy. Uvádí to server The New York Times. Konkrétně bude fungovat na bázi sponzorovaných twítů (promoted tweets) a podle prohlášení produktového manažera Anamitra Banerjiho nebude nikterak obtěžující.
"Uživatel by se měl setkat pouze s relevantními a užitečnými komerčními sděleními, u kterých ani nebude mít dojem, že se vůbec jedná o reklamu," prohlásil Banerji na konci února, když byla reklamní platforma poprvé konkretizována.
V praxi bude celý systém fungovat jednoduše. Společnost zadá reklamní sdělení o 140 znacích a to se bude zobrazovat jednotlivým uživatelům ve výsledcích jejich vyhledávání. Později by se sponzorované twíty měly dostávat i na přední pozice v běžném streamu.
Reklama bude cílená a v každém případě uživatel uvidí vždy pouze jeden sponzorovaný twít.