Twitter pro inzerenty: nové typy Twitter Cards i speciální stránka
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Twitter na sobě pracuje a snaží se přilákat více inzerentů. Spustil pro marketéry speciální stránku s návody a dalším vylepšením se staly nové typy karet. Twitter Cards umožňují lepší zobrazení obsahu. Jedná se v podstatě o navýšení funkcí tweetu. Kromě informace obsažené ve 140 znacích, kam se dají přidat odkazy a běžného přidávání fotek, se k tweetu dají připojit další obsahy - například aplikace nebo jiný typ prolinkovaných odkazů.
Nové typy Twitter Cards jsou tři:
Aplikace - tento typ karty umožňuje z tweetu přejít rovnou do aplikace. Obsahuje jméno aplikace, ikonu, popis a další detaily například o ceně.
Produkt - díky tomuto typu karty jsou produkty zobrazeny na obrázcích společně s popisem a mohou k ním být přidána dvě pole s dalšími detaily. Karta Produkt je vhodná pro e-commerce. Firmy prostřednictvím tohoto příspěvku mohou snadno propagovat prodej nějakého artiklu ze své nabídky.
Galerie - díky této kartě je možné k tweetu přidat celou galerii obrázků proostřednictvím náhledu.
Karty na Twitteru už nějakou dobu fungují, ale nabízely zatím jen možnost přidávat samostatné fotografie, video či shrnutí. Firmy ale chtěly sdílet i další obsahy, proto na jejich poptávku Twitter zareagoval. Partnery pro zavedení nových typů karet jsou společnosti Etsy, Flickr, Foursquare, Path, Rovio s Angry Birds, SoundCloud i například Vine.
Aby podpořil marketingovou komunikaci na své síti, připravil Twitter speciální stránku s návody, úspěšnými příklady a inspirací business.twitter.com.
Svoje místo zde mají i Twitter Cards. Kromě základních informací o tom, jak na švitořící síti inzerovat, jsou zde k dispozici i vysvětlivky pro náročnější strategie. Hlavním cílem je však přesvědčit firmy, že inzerovat (prostřednictvím 140 znaků) na Twitteru se vyplatí.
Zdroj: www.businessinsider.com