Vojtěch Bendář, jeden z autorů Marketing Journalu, vydává novou knihu o marketingu na sociálních sítích
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Nakladatelství Computer Press vydalo novou publikaci Vojtěch Bednáře, kterého můžete znát také jako autora článků na Marekting Journalu. Ústředním tématem knihy je marketing na sociálních sítích - konkrétně na Facebooku a Twitteru. Kniha, určená i pro čtenáře, kteří se s komunitními sítěmi teprve seznamují, představuje zásadní momenty a problémy, se kterými se mohou marketéři na Facebooku a Twitteru setkávat.
"Kniha se zaměřuje na tvorbu a budování 'komunity'. Osvětluje, jakým způsobem s ní komunikovat, co dělat, když vás na vaší stránce někdo pomlouvá, jak přesvědčovat, aby se fanoušci stali zákazníky. Sleduje reálný smysl marketingu na sociálních sítích," uvádí autor. "Nechtěl jsem napsat další neaktuální návod na Facebook ale něco navíc. Doufám, že se to podařilo."