Volvo oslavuje práskání s dveřmi. V nové kampani jej značka dokonce zhudebnila
„Přeřaď! Copak neslyšíš, jak to auto řve?“ Podobné věty díky hybridům od svého partnera již nikdy neuslyšíte. Někomu ovšem tato signalizace vozidla může chybět. I pro takové případy přichází Volvo s relaxační hudbou, která zajistí na sedadle spolujezdce klid.
V rámci propagace nového hybridu XC60 se americká pobočka švédské značky kvalitních vozů s nadčasovým designem rozhodla oslovit mladou generaci. Na pomoc jim přišel youtuber Andrew Huang, který zremixoval zvuky nového modelu v minutovou stopáž chytlavé hudby.
A co myslíme těmi „zvuky“? Jde o bílé šumy, které by doprovázely váš každodenní život s tímto vozem: práskání dveří, popotahování bezpečnostního pásu či nastavování větráku.
Klasické zvuky jsou pak ještě doplněny „nadstandardní výbavou“, na které pravděpodobně trvalo oddělení marketingu: propagací chytrého počítače s Google podporou, stahovací střechy na jedno kliknutí nebo praktického zabudovaného čističe vzduchu.
Líbezná hudba auto-moto světa se skutečně proměnila. Nabušené vrčení nervózního motoru nahradilo jemné cvakání střešního okna. Stále si nedokážete představit, jak by to mohlo fungovat? Poslechněte si celý singl od značky Volvo níže:
Šéf marketingu značky Volvo Leigh Moynihan potvrzuje, že hlavním účelem této reklamy bylo zasáhnout mladší publikum, „které do této doby neuvažovalo o tom, že by SUV mohlo být pro ně.“ Dále k této odvážné volbě dodává:
„Víme, že se (mladší publikum) u aut zajímá zejména o design a technologie. Proto jsme oslovili talentovaného Andrew Huanga a Dresage, aby komunikovali model XC60 způsobem, který zaujme širší publikum (než je pro nás obvyklé).“
Částečně hluchý hudebník s více než 2,2 miliony fanoušků na Youtube, Andrew Huang, který dle svých slov „zhudební prostě cokoliv“ byl ze spolupráce nadšený. K tvorbě hudebního klipu přizval ještě svou produkční a hudebnici, Keeley Bumford, známou jako Dresage.
Pro Volvo jde o první spolupráci s youtuberem v historii značky. Moynihan potvrzuje, že se chtějí z této spolupráce naučit co nejvíce. A využijí k tomu nástroje Google Analytics, podle kterých poznají, co konkrétně mladší cílovku na jejich vozech přitahuje: „máme v plánu otestovat, zda zákazníci reagují příznivěji na designové aspekty vozu, nebo na technologie.“
K tomu jim poslouží hned několik zdrojů. Video se totiž neobjeví pouze na oficiálním Youtube kanálu americké pobočky značky Volvo, který má aktuálně přes 51 tisíc fanoušků, ale i na mnohem „oblíbenějších“ účtech samotného Huanga a Dresage. Spolupráci z pohledu Huanga si můžete prohlédnout níže.
Hudba je mocná čarodějka a nyní nastala příležitost přesvědčit se o jejích schopnostech. Uvidíme, zda díky pár chytlavým beatům uvidíme v příštích letech mladou generaci prohánět se po silnicích ve vyzrálých vozech SUV.
Zdroj: Auto Recent, Ad Age