Výzkum: Jak se daří na Instagramu nejbohatším světovým značkám
Lidé jsou na Instagramu v podstatě neustále, neexistuje univerzální nejlepší čas, kdy příspěvek sdílet, ale na základě získaných dat, společnost Track Maven tvrdí, že videa si lidé prohlížejí spíše až po pracovní době.
Z 500 nejbohatších firem je na Instagramu asi čtvrtina, celkem 123 společností. Jedenáct z nich si sice účet založilo, ale nikdy nepřidalo ani obrázek a natož pak video. Celkově ale všechny firmy ve výběru nahrály a sdílely přes 19 000 obrázků a 243 videí. Tak to alespoň zjistila ve svém průzkumu společnost TrackMaven.
Nejvíce followerů má mezi 500 nejbohatšími značkami Nike. K 17. září jich měla tato sportovní značka přes 2,3 miliony. Samozřejmě, že roli hraje mezinárodní rozměr a obliba značky, ale na druhou stranu se Nike snaží svoje fanoušky na Instagramu bavit a oslovovat zajímavým způsobem.
Další nej statistiky
Nejvíce obrázku sdílel značka obchodů s obuví, Foot Locker. Celkově jich na svém účtu zveřejnila 1018.
Nejvíce videí ze všech, tedy 39 uploadovaných kousků, měla společnost Target.
Výzkum se zaměřil i na to, které dny jsou podle statistik mezi firmami nejoblíbenější. Vyhrál to čtvrtek a prostřední část týdne jako taková. O víkendu ještě lidé díkybohu svoje počítače a chytrá zařízení alespoň na chvíli odloží.
Stejně jako byla nejoblíbenější na příspěvky prostřední část týdne, i při zaměření na jeden den, vyšla prostřední část jako nejúspěšnější. Nejvíce fotek společnosti zveřejňují mezi 3. a 4. hodinou odpoledne.
Zajímavý je i vztah mezi hashatgy a počtem lajků a komentářů na 1000 followerů. Nejúspěšnější příspěvky jsou takové, které používají kolem pěti hashtagů. U těch byla interakce uživatelů vyšší, oslovily asi pětinu příjemců.
Necelá čtvrtina z 500 nejbohatších firem má svůj aktivní účet na Instagramu, považují ho za podstatnou součást marketingových aktivit a postupně začíná využívat i nové funkce, které tato aplikace nabízí. Stále sice převládají příspěvky ve formě obrázků, videa si ale také pomalu hledají svoji cestu.
Zdroj: www.allfacebook.com