Výzvy, trendy a změny v interní komunikaci: In-Comms Forum představuje svůj letošní program
Pandemické roky odhalily, jak funkční komunikaci ve firmách máme. Na online konferenci In-Comms Forum se zaměříme právě na dopady Covidu, ale také na nejnovější trendy v interní komunikaci. Program je už nyní nabitá, organizátor TUESDAY Business Network ale program průběžně doplňuje o nová témata i osobnosti.
Jak budovat firemní kulturu a zůstat ve spojení i v době hybridního způsobu práce?
Jak nezapomínat na budování vztahů i v době pandemie, která nás nutí často pracovat na home office? Které dostupné prostředky digitalizace využívat? Jak vtáhnout své kolegy do chodu firmy i přes obrazovku počítače? Jak uchopit interní komunikaci, která stojí a padá na osobním kontaktu v dnešní turbulentní době, prozradí Helen Phamová z Unilever.
Je ještě vůbec možné najít úplně nové nástroje při komunikaci se svými lidmi?
Na otázku odpoví Jan Kopecký z T-Mobile Czech Republic. Na konkrétních případech se podívá, jaké komunikační nástroje se firmě osvědčily a které naopak ne. Ukáže, jak může kvalitně vedená interní komunikace pozitivně ovlivnit firemní kulturu i business. A co využít kromě standardních článků, mailů a newsletterů, aby to zaměstnance zaujalo.
Jak vybudovat intranet, který se bude skutečně plně využívat napříč firmou?
Funkční uživatelsky přívětivý intranet bezesporu přispívá k efektivnější komunikaci ve firmě, zjednodušuje spolupráci mezi jednotlivými odděleními, a také snižuje administrativní náklady firmy. Jak ale vyzrát právě na tu uživatelskou přívětivost? Jak docílit, aby si k intranetu našel cestu úplně každý zaměstnanec? Konkrétní case study představí Magdaléna Chvalinová z GasNet.
Jak natrénovat krizovou komunikaci, aby vás nic nezaskočilo?
Kateřina Pavlíková z Čedok prozradí konkrétní tipy a rady, jak se dostatečně včas připravit na případné problémy. Jak nastavit procesy, které v případě potřeby spustíte? Na co nezapomenout? Jak analyzovat krizové situace, aby nic nezůstalo opomenuto? Jaké jsou rozdíly v komunikaci uvnitř firmy, na sociálních sítích nebo u novinářů? Zkrátka příprava na průšvihy, které život firmám přináší, od A do Z.
Co z interní komunikace pustit ven za zdi firmy?
Hranice interní komunikace už nejsou tak nepropustné jako tomu bylo dřív. Co z interního obsahu pustit na sociální sítě? S čím se pochlubit například na LinkedInu a co je naopak žádoucí nechat skryté? O svých zkušenostech se rozpovídá Agata Hauerová z Air Bank.
Jak komunikovat tak citlivou věc jako je očkování proti Covidu?
Pokud je vaším cílem mít plně proočkované zaměstnance, stojíte před velkou výzvou. S tou se úspěšně vypořádala společnost ŠKODA AUTO. Jak se svými zaměstnanci na různorodých pozicích komunikovala? Jaké prostředky využila? Jaké to přesně přineslo výsledky? Téma pro Ondřeje Láníka ze ŠKODA AUTO.
Osmý ročník In-Comms Fora proběhne online 17. února.