WebTop100 2024 zná své vítěze

14. 11. 2024 | Petr Michl
Celkovým vítězem 23. ročníku soutěže nejinspirativnějších digitálních projektů se stala pražská agentura SYMBIO Digital. Osobností českého digitálu je pro rok 2024 Bohdana Goliášová. Projektem roku je zavedení metodiky RevOps v 3D Fitness.

 

Celkový vítěz letošního ročníku agentura SYMBIO Digital obsadila hned dvě první místa, a to v kategoriích Produktový design a Autentická kariérní komunikace. Nejlépe hodnocený projekt letošního roku má na svědomí tým agentury AITOM Digital, který s projektem „Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness” získal letos jako jediný plný počet možných bodů.

Projekt WebTop100 se každoročně zaměřuje nejen na ocenění nejlepších digitálních projektů, ale i na jednotlivce, kteří výrazně inspirují českou digitální scénu. Osobností roku se stává Bohdana Goliášová, autorka úspěšné platformy Tvůrci v praxi, která dlouhodobě podporuje kreativní talenty a jejich profesní růst.

„Rozdíly mezi nejlepšími projekty byly opravdu minimální. O vyrovnanosti svědčí fakt, že těsně za vítěznou agenturou se seřadily hned 4 další subjekty s podobným celkovým výsledkem.

Nicméně letošní ročník WebTop100 jasně ukázal, že česká digitální scéna se neustále posouvá kupředu a inovativní české digitální projekty se dokáží prosadit i ve světovém měřítku,“ říká předseda poroty Petr Kleiner.

Soutěž WebTop100 přináší každoročně projekty, které si zaslouží větší pozornost širší odborné veřejnosti. Zajímavé případové studie jsou ke shlédnutí v inspirační sekci na webu projektu WebTop100.

  

Vítězné projekty soutěže WebTop100 pro rok 2024

 

  • Kategorie E-commerce – malý B2C projekt:

        Woox (Vlastník: Woox Syndicate s.r.o., Autor: mime digital s.r.o.) - woox.cz

 

  • Kategorie E-commerce – velký B2C projekt:

Tescoma (Vlastník: TESCOMA s.r.o., Autor: Shopsys s.r.o.) - tescoma.cz

 

  • Kategorie E-commerce – B2B portál:

Stabilní portál pro Kovian generující 90 % obratu (Vlastník: KOVIAN, s.r.o., Autor: oXyShop s.r.o.) - kovian.cz

 

  • Kategorie Firemní web - malé a střední firmy:

PROJEKT ŠANCE (Vlastník: PROJEKT ŠANCE, Autor: Digital Deers s.r.o.) - projektsance.cz

 

  • Kategorie Firemní web - velké firmy:

TON a.s. (Vlastník: TON a.s., Autor: SUPERKODERS s.r.o.) - ton.eu

 

  • Kategorie Brandová kampaň:

Otevření největšího kuchyňského studia XXXLutz (Vlastník: XLCZ Nábytek s.r.o., Autor: Marketup s.r.o.) - Launch-nejvetsiho-kuchynskho-studia-XXXLutz

 

  • Kategorie SEO:

Kinobox (Vlastník: Kinobox s.r.o., Autor: Kinobox s.r.o./ Kristián Smith) - Filmové recenze, novinky v kinech, české filmy | Kinobox.cz

 

  • Kategorie Produktový design:

Mobilní aplikace MŮJ ČEZ (Vlastník: ČEZ Prodej, a.s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - MŮJ ČEZ | Skupina ČEZ

 

  • Kategorie Výkonnostní kampaň:

Jak jsme během půl roku z 80 % obsadili Brno Jedna (Vlastník: PSN s.r.o.,

Autor: BETTER MARKETING, s.r.o.) - Brno Jedna - Brno Jedna

 

  • Kategorie Videoreklama:

Nový maskot v hlavní roli (Vlastník: OPOP s.r.o., Autor: Proficio Marketing s.r.o.) - opop-ma-noveho-maskota-rozumi-vytapeni-jako-nikdo-jiny

 

  • Kategorie Firemní komunikace:

Omladili jsme komunikaci Generali České pojišťovny (Vlastník: Generali Česká pojišťovna a.s., Autor: Digital First Marketing Group s.r.o.) - Generali Česká pojišťovna (@generaliceska) • Fotky a videa na Instagramu

 

  • Kategorie Influencer marketing:

Nejúspěšnější video v historii Galerie Vaňkovka (Vlastník: Galerie Vaňkovka,

Autor: MEDIA AGE s.r.o.) - instagram.com/Vankovka

 

  • Kategorie Autentická kariérní komunikace:

Nastartujte kariéru s Hyundai (Vlastník: Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.,

Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) -  Kariera Hyundai

 

  • Kategorie Digitální transformace:

Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness (Vlastník: 3D FITNESS s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - Vybavení pro fitness centra a posilovny | 3D FITNESS

 

  • Kategorie Obsahový marketing:

Content hub Alma Career (Vlastník: Alma Career Czechia s.r.o., Autor: Boomerang Communication s.r.o.) - HRozně dobrý čtení | Alma Career

 

  • Kategorie Retenční marketing:

Vánoční kampaň Kytary.cz (Vlastník: AUDIO PARTNER s.r.o., Autor: SmartSelling a.s.)  - smartemailing.cz/kytarovy-jezisek-pripadova-studie

 

Speciální ocenění:

  • Osobnost českého digitálu: Bohdana Goliášová - LinkedIn

  • Projekt roku: Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness (Vlastník: 3D FITNESS s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) -3dfitness.cz

  • Autor roku: SYMBIO Digital s.r.o.-symbio.agency/

 

Kompletní výsledky všech soutěžních kategorií naleznete na webu soutěže WebTop100.


O projektu WebTop100 

Cílem projektu WebTop100 je inspirovat a rozvíjet český digitální trh. Jeho součástí je každoroční soutěž digitálních projektů a konference WebTop100 spojená s vyhlášením nejúspěšnějších z nich. Pod hlavičkou WebTop100 se koná taktéž konference zaměřená na UX, design a výzkum, UX Day.

WebTop100 několika tisícům členů své komunity pravidelně nabízí ve svých podcastech rozhovory s inspirativními osobnostmi českého digitálního prostředí, desítky case studies referenčních agenturních projektů a zároveň disponuje nejširším katalogem digitálních agentur a jejich služeb na trhu.

 

Partneři soutěže

Pořadatelem soutěže WebTop100 je digitální agentura Sherpas a produkuje ji společnost Internet Info. Mediálně akci podporují Lupa.cz a Marketing Journal

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: