WebTop100 2024 zná své vítěze
Celkový vítěz letošního ročníku agentura SYMBIO Digital obsadila hned dvě první místa, a to v kategoriích Produktový design a Autentická kariérní komunikace. Nejlépe hodnocený projekt letošního roku má na svědomí tým agentury AITOM Digital, který s projektem „Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness” získal letos jako jediný plný počet možných bodů.
Projekt WebTop100 se každoročně zaměřuje nejen na ocenění nejlepších digitálních projektů, ale i na jednotlivce, kteří výrazně inspirují českou digitální scénu. Osobností roku se stává Bohdana Goliášová, autorka úspěšné platformy Tvůrci v praxi, která dlouhodobě podporuje kreativní talenty a jejich profesní růst.
„Rozdíly mezi nejlepšími projekty byly opravdu minimální. O vyrovnanosti svědčí fakt, že těsně za vítěznou agenturou se seřadily hned 4 další subjekty s podobným celkovým výsledkem.
Nicméně letošní ročník WebTop100 jasně ukázal, že česká digitální scéna se neustále posouvá kupředu a inovativní české digitální projekty se dokáží prosadit i ve světovém měřítku,“ říká předseda poroty Petr Kleiner.
Soutěž WebTop100 přináší každoročně projekty, které si zaslouží větší pozornost širší odborné veřejnosti. Zajímavé případové studie jsou ke shlédnutí v inspirační sekci na webu projektu WebTop100.
Vítězné projekty soutěže WebTop100 pro rok 2024
- Kategorie E-commerce – malý B2C projekt:
Woox (Vlastník: Woox Syndicate s.r.o., Autor: mime digital s.r.o.) - woox.cz
- Kategorie E-commerce – velký B2C projekt:
Tescoma (Vlastník: TESCOMA s.r.o., Autor: Shopsys s.r.o.) - tescoma.cz
- Kategorie E-commerce – B2B portál:
Stabilní portál pro Kovian generující 90 % obratu (Vlastník: KOVIAN, s.r.o., Autor: oXyShop s.r.o.) - kovian.cz
- Kategorie Firemní web - malé a střední firmy:
PROJEKT ŠANCE (Vlastník: PROJEKT ŠANCE, Autor: Digital Deers s.r.o.) - projektsance.cz
- Kategorie Firemní web - velké firmy:
TON a.s. (Vlastník: TON a.s., Autor: SUPERKODERS s.r.o.) - ton.eu
- Kategorie Brandová kampaň:
Otevření největšího kuchyňského studia XXXLutz (Vlastník: XLCZ Nábytek s.r.o., Autor: Marketup s.r.o.) - Launch-nejvetsiho-kuchynskho-studia-XXXLutz
- Kategorie SEO:
Kinobox (Vlastník: Kinobox s.r.o., Autor: Kinobox s.r.o./ Kristián Smith) - Filmové recenze, novinky v kinech, české filmy | Kinobox.cz
- Kategorie Produktový design:
Mobilní aplikace MŮJ ČEZ (Vlastník: ČEZ Prodej, a.s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - MŮJ ČEZ | Skupina ČEZ
- Kategorie Výkonnostní kampaň:
Jak jsme během půl roku z 80 % obsadili Brno Jedna (Vlastník: PSN s.r.o.,
Autor: BETTER MARKETING, s.r.o.) - Brno Jedna - Brno Jedna
- Kategorie Videoreklama:
Nový maskot v hlavní roli (Vlastník: OPOP s.r.o., Autor: Proficio Marketing s.r.o.) - opop-ma-noveho-maskota-rozumi-vytapeni-jako-nikdo-jiny
- Kategorie Firemní komunikace:
Omladili jsme komunikaci Generali České pojišťovny (Vlastník: Generali Česká pojišťovna a.s., Autor: Digital First Marketing Group s.r.o.) - Generali Česká pojišťovna (@generaliceska) • Fotky a videa na Instagramu
- Kategorie Influencer marketing:
Nejúspěšnější video v historii Galerie Vaňkovka (Vlastník: Galerie Vaňkovka,
Autor: MEDIA AGE s.r.o.) - instagram.com/Vankovka
- Kategorie Autentická kariérní komunikace:
Nastartujte kariéru s Hyundai (Vlastník: Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.,
Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - Kariera Hyundai
- Kategorie Digitální transformace:
Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness (Vlastník: 3D FITNESS s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - Vybavení pro fitness centra a posilovny | 3D FITNESS
- Kategorie Obsahový marketing:
Content hub Alma Career (Vlastník: Alma Career Czechia s.r.o., Autor: Boomerang Communication s.r.o.) - HRozně dobrý čtení | Alma Career
- Kategorie Retenční marketing:
Vánoční kampaň Kytary.cz (Vlastník: AUDIO PARTNER s.r.o., Autor: SmartSelling a.s.) - smartemailing.cz/kytarovy-jezisek-pripadova-studie
Speciální ocenění:
- Osobnost českého digitálu: Bohdana Goliášová - LinkedIn
- Projekt roku: Přínos Revenue Operations pro 3D Fitness (Vlastník: 3D FITNESS s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) -3dfitness.cz
- Autor roku: SYMBIO Digital s.r.o.-symbio.agency/
Kompletní výsledky všech soutěžních kategorií naleznete na webu soutěže WebTop100.
O projektu WebTop100Cílem projektu WebTop100 je inspirovat a rozvíjet český digitální trh. Jeho součástí je každoroční soutěž digitálních projektů a konference WebTop100 spojená s vyhlášením nejúspěšnějších z nich. Pod hlavičkou WebTop100 se koná taktéž konference zaměřená na UX, design a výzkum, UX Day. WebTop100 několika tisícům členů své komunity pravidelně nabízí ve svých podcastech rozhovory s inspirativními osobnostmi českého digitálního prostředí, desítky case studies referenčních agenturních projektů a zároveň disponuje nejširším katalogem digitálních agentur a jejich služeb na trhu.
Partneři soutěžePořadatelem soutěže WebTop100 je digitální agentura Sherpas a produkuje ji společnost Internet Info. Mediálně akci podporují Lupa.cz a Marketing Journal. |