WebTop100 podcast: s Petrou Pacákovou o proměnách performance marketingu
Hostem dalšího podcastu WebTop100 podcastu je Petra Pacáková, čerstvá CEO společnosti Dotidot, kterou můžete z nedávné minulosti znát jako PPC Bee.
Petra je exemplárním příkladem člověka, který si svou cestu do popředí scény digitálního marketingu systematicky odpracovává. Rozhovor tedy nešlo otevřít jinak, než pohledem na její dosavadní kariéru od začátků v agenturách po zakotvení v Dotidot.
Jedním ze zásadnějších bodů našeho povídání byl samozřejmě také rebranding známého a hojně používaného nástroje pro automatizaci marketingu PPC Bee. Od května si společnost říká Dotidot. „Trendy jsou dnes už někde jinde. Samotná automatizace přestala být USP a výrazně více je to o kvalitě dat a cross-channel řízení komunikace,” říká Petra Pacáková a dodává: „My si uvědomujeme, že už nemůžeme konkurovat Facebooku a Googlu v rámci automatizovaných biddingových strategií. Zároveň také víme, že Google nebude nikdy moc velký kamarád s Metou nebo Microsoftem. To, co je naší nespornou přidanou hodnotou, je schopnost všechny tyhle kanály propojovat. Dotidot stavíme jako nástroj, který dává lidem možnost věnovat se výrazně více strategickým věcem.“
V dalšího průběhu rozhovoru se posléze zamyslíme nad blízkou budoucností oboru výkonnostního marketingu. See-Think-Do-Care framework je podle Petry přelomová záležitost, která do oboru vnesla alespoň základní marketingové uvažování, nicméně příležitost pro posun od „specialistů” po „marketéry” je stále velmi aktuální a ne zcela uchopená.
Jakým všem tématům jsme ve v průběhu rozhovoru s Petrou Pacákovou věnovali:
- Profesní background Petry, začátky v agenturách
- Dotidot, jeho přidaná hodnota a rebranding z PPC Bee
- Automatizace performance marketingu
- Jak se dá inovovat marketingový produkt v prostředí ovládaném Googlem, Metou a dalšími obry
- Měnící se role specialistů
Mějte příjemný poslech.
Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.