Zisk skupiny WPP stoupl téměř o třetinu
6. 3. 2011
| ČTK
Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informoval o tom dnes internetový server BBC.
WPP Group, zdroj: www.wpp..com |
Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informoval o tom dnes internetový server BBC.
Tržby společnosti, která vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather, stouply o 7,4 procenta na 9,3 miliardy liber. "Celoroční výsledky byly silné a překonaly očekávání," řekl agentuře Reuters analytik Alastair Reid z firmy UBS.
Společnost WPP počítá s růstem rovněž v letošním roce. Generální ředitel podniku Martin Sorrell nicméně upozornil, že stále existují důvody k opatrnosti, jako jsou například problémy s dluhy v eurozóně či nepokoje na Blízkém východě.