Značky mohou přidat na Instagramu do svých reklam ankety
Stories na Instagramu jsou hitem. Používá je na 500 milionů uživatelů a pro mnohé se jejich chování na Instagramu dá spíše připodobnit swipu do stran, nikoliv scrollování níž ve feedu příspěvků. Reagují na to i značky, 60 % využívá ve své komunikaci Stories a přidávají do nich interaktivní prvky jako hashtagy, mentions a GIFy. Nyní mají další zbraň ve svém arzenálu. V rámci reklam ve Stories mohou využít ankety.
Tzv Poll Stickers jsou de facto samolepkami se 2 možnostmi výběru, které mohou posloužit jako jednoduché hlasování o 2 variantách.
Vyplatí se to. Instagram na svém blogu uvádí, že během beta testu 9 z 10 kampaní zahrnujících tento interaktivní prvek zaznamenalo nárůst zhlédnutí svých 3sekundových Stories reklam. Značka Dunkin’ měla o 20% nižší cenu za zhlédnutí videa, společnost Next Games pak díky anketám získala o 40 % více instalací her.
Nastavení není nijak složité. Stačí v Ads Manageru vybrat jako jedinou reklamní možnost Instagram Stories a zaškrtnout možnost „Add an interactive poll". Po nahrání kreativy mají inzerenti možnost vyplnit detaily ankety.
Zdroj: Instagram Business Blog