„Cidre, ne Cider!“ aneb nová reklama na Stellu Artois
Stella Artois, značka belgického piva uvádí svůj nový produkt Cidre půvabnou reklamou. Reklama stylizovaná do retro stylu působí téměř osvětově – chce diváky a zákazníky naučit název nového produktu. Muž přichází v modrém obleku do televizního studia a chystá se oznámit nejnovější zprávy ze světa Stelly Artois.
„Zaslechl jsem zvěsti o tom, že Stella Artois se chystá uvést na trh Cider,“ říká šarmantní hlasatel. „Ale ne, Stella Artois právě uvádí Cidre,“ uvádí v zápětí vše na pravou míru.
Zbytek reklamy se odehrává v podobném hravém tónu, střídá se francouzština s angličtinou (s komickým francouzským přízvukem). Nakonec je nám ještě jednou zopakováno, že se v žádném případě nejedná o Cider (čti "Saidr"), ale o Cidre (čti "Sídr").
Velmi povedená a půvabná reklama je z dílny reklamní agentury Mother. Svou stylizací navazuje na reklamu s názvem "Respect", o níž vás Marketing Journal již dříve informoval.