'A za Mekáčem půjdete doprava.' Printová kampaň využívá pobočky McDonald's jako orientační prvky ve světových metropolích
Nevíte kudy kam? Nevadí. Podle Mekáče se totiž zorientujete téměř kdekoliv. Nová kampaň populárního fastfoodové řetězce poukazuje na jedinečný navigační potenciál jeho ikonického žlutého loga, na které narazíte snad ve všech světových metropolích. A neříkejte, že jste nikdy do telefonu neřekli něco jako:„No a u Mekáče zahneš do prava a potom…”. McDonald's zkrátka kromě rychlého občerstvení funguje i jako univerzální orientační bod a přesně toho využila moskevská pobočka agentury Leo Burnett ve své nové outdoorové kampani.
Vytvořila z kelímků od kávy, skládacích map nebo účtenek billboardy navigující přes nejbližší Mekáč k oblíbeným turistickým destinacím jako jsou Louvre v Paříži, Ming Palace v Nankingu v Číně, Westminsterská katedrála v Londýně, Flatiron Building v New Yorku, nebo Il Duomo v Miláně v Itálii. Podle agentury tak kampaň pomáhá propojovat turisty mezi sebou a zároveň budovat jejich vztah ke značce.
Není to poprvé, kdy byl v outdoorové kampani využit navigační potenciál McDonald's. V německých metropolích se totiž většina poboček fastfoodu nachází jen pár kroků od stanic metra. Určité zastávky na mapách jejich metra se tak tak díky kreativitě německých poboček agentur Leo Burnett a Thnjk v listopadu 2018 proměnily v ikonky oblíbených hamburgerů a dalších pochutin. Pokud tak cestující mířili na Karlsplatz v Mnichově, pravděpodobně dostali po cestě nutkavou potřebu dát si sendvič McChicken, hlavní nádraží v Hamburku pro změnu vypadalo jako obří hranolky.
Zdroje: trenhunter.com, lbbonline.com, adsoftheworld.com