Absolventka toužící po práci v McCann Bristol se proměnila v živou sochu Nebojácné dívky
Zaujmout potenciálního zaměstnavatele a vyniknout mezi ostatními uchazeči bývá mnohdy pořádný oříšek. Obzvláště, když je oním zaměstnavatelem jedna z nejvyhlášenějších firem v oboru. Pak je potřeba pořádně zaujmout a přesně tímto heslem se řídila mladá copywriterka, která si před reklamní agenturu McCann Bristol nakráčela v přestrojení za sochu Fearless girl (Nebojácná dívka pozn. redakce).
Jade Delaneyová zvolila skutečně originální způsob pro oslovení bristolskou pobočku sítě McCann. Tato 23letá copywriterka a současně čerstvá absolventka univerzity v Gloucestershiru se přestrojila za sochu Fearless girl, která patří mezi nejznámější počiny zmíněné agentury.
Spot the difference... #FearlessBristolGirl@McCann_WW pic.twitter.com/QzOq4uira0
— McCann Bristol (@McCann_Bristol) 9. května 2018
Delaneyová však nepřišla neohlášena, nejprve napsala Andymu Reidovi, jednateli firmy, zprávu na LinkedIn, ve které uvedla:
„Dnes přijdu před McCann Bristol zahalená do zlata. Potkejte se s #FearlessGirlBristol. Prezentuji se jako odhodlaná mladá tvůrkyně, která hledá umístění,” a dodala: Poznejte sílu žen v reklamě. Můžu skutečně věci změnit."
Svůj slib naplnila a uchvátila nejen Reida, ale i kreativního ředitele Jona Elsoma.
Reid k celé záležitosti pro Adweek uvedl:
„Máme to štěstí, že jsme zaplaveni životopisy absolventů, kteří chtějí udělat svůj první krok na kariérním žebříčku. Jade byla natolik odvážn á , že se vymanila z davu, což je fantastická vlastnost pro každého, kdo začíná kariéru v reklamě."
Agentura nabídla Jade měsíční spolupráci, během které bude na juniorní pozici součástí kreativního oddělení firmy a může prokázat své schopnosti.
Jade si je vědoma, že získala jedinečnou příležitost, které se nedočká každý:
„Je docela složité získat pozornost zaměstnavatele, zvlášť když jste teprve absolvent, takže jsem se rozhodla na jeden den proměnit v sochu, abych napodobila jednu z nejpopulárnějších kampaní společnosti McCann”.
Kam dál?
Socha Nebojácné dívky byla v loňském roce jedním z nejdiskutovanějších kreativních výtvorů. Nejprve se tato socha, která se na Mezinárodní den žen postavila symbolu Wall Street, soše rozzuřeného býk, dobyla Cannes Lions. A následně společnost SSGA, která stála za touto kampaní, čelila obvinění z genderové diskriminace.