Ad Intel: Růžový slon vládne všem
Zdroj: Růžový slon
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu erotických pomůcek, a to v období leden–září 2022. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
S 44 miliony vede v inzertních vývoji o cca 50 % před druhými E-kondomy.cz a výrobcem kondomů Durex. Za nimi je ovšem propad, Flagranti.cz využil inzerci v jedenáctkrát nižší hodnotě než lídr trhu, tedy 4 miliony korun.
Růžový slon je původně kamenným sexshopem z Havířova, který se rozrostl v online prostoru a je vyhlášený svým prozákaznickým přístupem i obsahovým marketingem. V posledních letech investuje více do brandingu. Na rozdíl od minulosti ho v klíčových reklamách nereprezentují zaměstnanci ochotní poradit s erotickými pomůckami, ale ilustrovaný růžový slon jako maskot. Letos „zazpíval“ i píseň k 20letému výročí značky.