AirBank mění po 12 letech koncept komunikace. V nových reklamách hrají hlavní roli klienti

31. 7. 2023 | redakce, TZ
Poukazování na typické bankovní nešvary v okopírovaném srovnávacím koncept z reklam Apple „Mac vs. PC“ vydržel AirBank 12 let. Nyní se vydává cestou „scénáristicky přepálených“ zákaznických příběhů. Podívejte se na dva první spoty.

 

Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Popichování mezi známou dvojicí televizních bankéřů střídá od 1. srpna 2023 nový komunikační koncept s názvem „I to se může stát“. Namísto poukazování na typické bankovní nešvary se v něm Air Bank zaměřuje na to, jak zjednodušováním všeho okolo peněz pomáhá klientům mít se lépe v jejich každodenním životě. Mohou díky tomu dokonce zažít i zcela nepředvídatelné situace, které nové reklamní příběhy ztvárňují s pořádnou dávkou nadsázky a fantazie. V řetězci nečekaných událostí se tak jejich hrdinové mohou stát třeba i pány nově objeveného druhu tvorů na pustém ostrově nebo si otevřít hotel z přerostlé dýně.

Marketingový ředitel Air BankOldřich Dostál představuje nový komunikační směr banky:

„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravdu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší.“

Banka ve svém novém komunikačním konceptu využívá takzvaný efekt motýlích křídel, často používaný například ve filmové tvorbě. Ten spočívá v myšlence, že i jediný malý skutek na začátku může spustit celý řetězec událostí a mít zásadní vliv na to, jak se věci na jeho konci vyvinou. I služby Air Bank jsou totiž o stovkách drobných i větších vylepšení, pomůcek a výhod, díky kterým mohou mít klienti banky třeba více volného času, méně starostí nebo větší úspory a tím v životě zažívat věci, které by jinak nezažili. V novém konceptu se bude Air Bank věnovat různým oblastem, ve kterých už dnes pomáhá klientům lépe pracovat s penězi. Jedná se například o spoření, půjčky, hypotéky, investice, odměny za placení anebo třeba o služby pro děti nebo podnikatele.

V nových televizních reklamách se i nadále objevuje herec Tomáš Měcháček, který Air Bank reprezentoval už v jejím původním komunikačním konceptu. Nově komentuje samotné dění, které se v reklamních spotech odehrává.



V nich vedle dalších herců, kteří ztvárňují klienty, účinkuje například také smyšlený nový druh, na který hlavní hrdina jednoho z příběhů narazí během ztroskotání na pustém ostrově, anebo hlouček influencerů obdivujících hotel vytvořený z obří dýně. Nové reklamní spoty Air Bank v rámci jejího komunikačního konceptu „I to se může stát“ uvidí diváci televizních stanic Nova a Prima postupně od 1. srpna 2023.

 

Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: