„The Entrance“ již vstoupil do českých kin!
Reklamní spot „The Entrance“, provázející globální kampaň společnosti Heineken, vstoupil do českých kin. Spot míří do sítí kin Palace Cinemas a Cinema City. Promítá se před vybranými filmy v celé České republice.
Spot s netradičním vstupem hlavního hrdiny na scénu se za účasti stovky herců natáčel v luxusním paláci poblíž Barcelony. „The Entrance“ má nestandardní délku – 90 vteřin.
Reklamní spot se v premiéře představil v květnu na prestižním mezinárodním reklamním festivalu PIAF 2011 v Praze. Tam také získal první místo v kategorii pivních reklam.
Od svého uvedení spot i celá kampaň bodují i v řadě dalších soutěží. Na letošním festivalu kreativity Cannes Lions sesbíral 7 prestižních ocenění.
Marketing Journal vás již dříve informoval o spuštění reklamního spotu, pro ty z vás, kteří jej neviděli, nabízíme video znovu.