100 modelů aut za 60 vteřin: Honda se v nové reklamě vydává na jízdu historií

26. 10. 2021 | Barbora Vičarová
„Nápady nejsou nic, dokud se nestanou realitou,” hlásá ve svém novém reklamním spotu automobilová značka Honda. A jejích kreativních 60 vteřin plných postprodukce a speciálních efektů bere dech.

Asi většina automobilek si s nástupem carsharingových služeb a ekologického přístupu k životu začala lámat hlavu, jak oslovit mladou generaci nakupujících a stát se značkou budoucnosti. Jednou z nich je i Honda, která slaví 73 let existence a na svém kontě má už přes 100 motorem poháněných produktů. A rozhodla se vše zabalit do velkolepého a produkčně náročného spotu. 

Reklamní spot s poetickým názvem Původ odhodlání (v originále The Origin of Determination) si bere za cíl shrnout historii značky a ukázat, jak Honda přemýšlela o přepravě lidí v historii i dnes. Podle Jaye Josepha, viceprezidenta pro marketing a zákaznickou zkušenost v Hondě, je záměrem kampaně být opravdu velkolepým exkurzem do historie a zároveň průletem do budoucnosti značky, která chce do roku 2040 být plně na elektrický nebo vodíkový pohon. 

Fantastický minutový spot pochází z produkce losangeleské agentury RPA a kombinuje záběry se skutečnými herci s postprodukční grafikou a speciálními efekty. Ve spotu se objevuje mnoho ikonických produktů z dílny Honda –⁠ třeba motocykl Dream D-Type z roku 1949, který vytvořil zakladatel značky Honda, první osobní automobil Honda S600 nebo průlomový Civic z roku 1979. 

Joseph ke spotu říká:

„Kampaň velkolepým způsobem vypráví historii naší značky právě ve chvíli, kdy Hondu potřebujeme odlišit od konkurence. Spot ukazuje prakticky vše, co Honda kdy dokázala vyrobit a to nám dalo velkou svobodu při přípravě reklamy, která nás opravdu bavila.”

Dramatický spot, ve kterém motorová vozidla uhání pouští nebo měsíční krajinou, doplnil i velkolepý soundrack, Verdiho La Traviata zremixovaná skladatelem, který si říká Superhuman. Kampaň tedy opravdu připomíná malé filmové dílo, které vynikne i na velkém plátně. Zůstává otázkou, zda značce pomůže v jízdě do budoucnosti. 

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: