Agentura využila k náboru banner, který se zobrazí pouze při využívání adblockeru
Blokování reklamy v internetových prohlížečích je dnes velmi rozšířené. Hlavním viníkem jsou stále agresivnější online kampaně, které neohlášeně vyskakují ze všech koutů obrazovky. Belgická agentura Boondoggle se rozhodla zprávou v adblockeru oslovit své potenciální zaměstnance.
„Všichni nesnáší online reklamy. S výjimkou inzerentů a vydavatelů, ti nesnáší adblockery,“ hlásá úvodní tvrzení. Ale i přesto se najde v reklamních agenturách 10 % lidí, kteří reklamu sami blokují, odhalil průzkum online magazínu mm.be. A právě tito lidé se stali hlavním publikem této náborové kampaně.
Cílem je nalákat do agentury zaměstnance, kteří chtějí vytvářet užitečnou online reklamu, která by nejen je, ale i ostatní uživatele, přesvědčila k vypnutí blokátorů reklamy. Hlavní vzkaz určený k navázání prvotního kontaktu zní takto: „Vy blokujete reklamu, i když v ní sami pracujete? V tom případě je dost pravděpodobné, že hledáme právě vás!“ Tento banner je vybavený pluginem, který dokáže odhalit adblocker v prohlížeči a díky němu se objeví správnému člověku.
Agentura Boondoggle si uvědomuje, že k tomu, aby mohla začít měnit reklamu v online prostředí, potřebuje zaměstnance, kteří si tento problém sami uvědomují. I přesto, že byl tento speciální banner zacílen na velmi úzkou skupinu lidí, nasbíral už 6 000 zhlédnutí, což není vůbec špatný výsledek.
Zdroj: Adweek