Airbnb podporuje letošní Prague Pride

12. 8. 2016 | Petr Michl
Postavit se za minoritu, i když tím můžete naštvat nemalou část zákazníků, chce odvahu. Airbnb se toho nebojí a hrdě podporuje o víkendu vrcholící Prague Pride.

 

Postavit se za minoritu, i když tím můžete naštvat nemalou část zákazníků, chce odvahu. Obzvláště v zemi, kde není otevřená podpora homosexuálům tak úplně mainstream. Komunitní platforma Airbnb, která zprostředkovává ubytování lidem z celého světa, ovšem neuhýbá od svého postoje, který dává najedno i jinde ve světě. Stala se generálním partnerem 6. ročníku LGBT festivalu Prague Pride, který se uskuteční od 8. do 14. srpna. Podle odhadů se na festival chystá více než 17 500 hostů, kteří k ubytování využijí platformu Airbnb a ubytují se u místních hostitelů. Vyvrcholením týdenního programu bude sobotní průvod Prahou.

Do Prahy se chystají nejen čeští návštěvníci, ale i cestovatelé z Paříže, Londýna, Soulu, Berlína, Utrechtu či Amsterdamu. Podle předpokladů si hostitelé během festivalového týdne přijdou na částku až 1,9 milionů eur. Více než 50 % hostů se navíc ubytuje mimo turistické centrum města. Aktivity cestovatelů zahrnující i stravování a nákupy v dané lokalitě se tak rozšíří i do dalších částí Prahy.

 

Airbnb podpoří projekt pomáhající s coming outem

Airbnb svou dlouhodobou podporu LGBT komunity vyjadřuje možností vyhledávání nemovitostí i dle „LGBT friendly" kritéria, ale i tím, že upozorňuje na hostitele, kteří ho deklarují.

V hlavním městě české republiky ovšem přichází i s jinou formou pomoci. Airbnb za každého nového hostitele v Praze, který ubytuje do konce srpna alespoň jednoho hosta, přispěje 3 500 Kč na projekt sbarvouven.cz, který poskytuje všem zájemcům relevantní informace o LGBT komunitě a propojuje mladé lidi s mentory, kteří jim mohou pomoci s coming outem.

 „S mým manželem a fenkou Sárou jsme se rozhodli, že se v duchu našeho motta staneme hrdými hostiteli a podpoříme tak poradnu sbarvouven.cz,” říká předseda Prague Pride Czeslaw Walek. Více informací o této kampani naleznete na Facebookových stránkách Prague Pride a stránce Airbnb.

 

Díky globálnímu partnerství mezi Airbnb a LGBT komunitou mají cestovatelé možnost zúčastnit se festivalů podobného typu po celém světě. Nezisková organizace Human Rights Campaign ocenila Airbnb jako LGBT-friendly se 100% skóre tzv. Corporate Equality Index. V letošním roce podpořila platforma Airbnb nejen festival Pride v Praze, ale i v San Franciscu, Madridu, Berlíně a Mardi Gras v Sydney.

Kam dál?

I velké značky se začínají k LGBT komunitě stavět čelem. Na začátku tohoto roku to udělalo i slavné klenotnictví Tiffany svou první reklamou, v níž účinkují gay snoubenci.


V únoru pak dokonce vytvořilo video reklamu s výmluvným názvem Will you?" Když jste s tím pravým, prý to úplně stačí. Nemusíte říkat „Will you marry me?" Vaše lepší polovička pozná, na co se ptáte. I v tomto případě se v Tiffany nebáli ukázat také čerstvě zasnoubený pár gayů.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: