ALPINE PRO s olympijskou kolekcí zabodovala. Čepice Raškovky se vyprodaly i podruhé

26. 2. 2018 | Petr Michl
Po Olympijské kolekci ALPINE PRO se zaprášilo. I přes dodatečnou výrobu 2. edice se ještě před skončení her vyprodaly kulichy Raškovky. Populární byly i bundy a rukavice.

Právě skončené Zimní olympijské hry v Pchjongčchangu byly pro českou výpravu úspěšné. Skvělé vzpomínky na ně nebudou mít ovšem pouze diváci či sportovci. Šťastní jsou jistě i výrobci outdoorového vybavení a oblečení ALPINE PRO. Jejich olympijská kolekce pro Český olympijský tým se stala hitem a je do značné míry vyprodaná.

Oblečení, které hřálo české olympioniky, si mohli zakoupit fanoušci již před Vánoci. Do běžného prodeje bylo v listopadu dáno nejvyšší množství kusů v historii, 160 tisíc. Po olympijských šálách, rukavicích, svetrech, bundách a také kulichu Raškovka se ale doslova zaprášilo. Velký zájem o čepice dle Alpine Pro projevily před Vánoci i nadnárodní společnosti, které je darovaly jako vánoční dárky. Olympijská kolekce zaujala i v zahraničí. Raškovky i olympijské bundy s nápisem Czech Republic dodávala společnost i do australské Canberry, USA, Německa, Anglie a Polska. I proto se tak na únor tohoto roku vyrobila dodatečná druhá série.

„Aktuální olympijský set je oproti tomu ze Soči pro fanoušky výrazně přijatelnější. Raškovku si zákazníci pořídí za 399 Kč, zatímco beranice ze Soči stála 899 Kč. Jsme přesvědčeni, že je to i jeden z důvodů, proč se tak rychle Raškovky vyprodaly. Podobný případ je i u bund. Když jsme viděli rychlost, s jakou se začala olympijská kolekce v listopadu prodávat, zadali jsme do výroby další sérii,“ vysvětlil marketingový ředitel ALPINE PRO Jan Došlý jeden z důvodů, proč byla kolekce tak úspěšná.


Kolekce ALPINE PRO se prodávala hojně i v olympijských parcích. 

Prodeje pak pochopitelně kulminovaly během samotného klání pod pěti kruhy. A vydatně mu pomohlo otevření olympijských parků v Brně a Ostravě. I díky tomu hlásil Alpine Pro minulý týden ve čtvrtek, že na těchto místech jsou k dispozici už jen kulichy ve velikosti S. Bohužel, stejně jako pro další zboží platí, že už další kusy k mání nebudou. „Výrobu dalších Raškovek neplánujeme. Velký zájem nás příjemně potěšil a mrzí nás, že nevyhovíme všem českým fanouškům. Olympijské kolekce vyrábíme vždy v limitovaných edicích, a i díky tomu je zboží na trhu exkluzivní,“ uvedl Jan Došlý.

Dalším prodejním hitem byla i oboustranná zimní bunda se zlatou podšívkou s detaily nápisu 100 značícím 100 let od založení Československa. Jan Došlý v tomto ohledu přiznal zásluhy Ester Ledecké, která dala dalším sportovcům i fanouškům pořádný důvod nosit bundu zlatou nahoru.


Rozhovor z YouTube kanálu ČOT s Ester Ledeckou, při kterém jsou vidět detaily obou variant zimních bund.

Nakonec bylo vyrobeno celkem více než 200 tisíc kusů olympijské kolekce, což je nejvyšší množství za celou spolupráci s ČOV. Oficiálně lze ještě sehnat další artikly z olympijské kolekce jako například batohy či trička. Raškovky a bundy ale brzy naleznete pouze na portálech typu Aukro či eBay.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: