AMA: Platy amerických marketérů letos vzrostly
13. 7. 2010
| ITO
Přestože start roku 2010 byl u nezanedbatelného množství oborů především ve znamení poklesu mezd, ne tak v marketingovém odvětví. Podle společnosti AMA, která se zaměřila na porovnání mzdových podmínek pracovníků marketingu tomu je dokonce naopak.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Přestože start roku 2010 byl u nezanedbatelného množství oborů především ve znamení poklesu mezd, ne tak v marketingovém odvětví. Podle Asociace amerických marketérů, která se zaměřila na porovnání mzdových podmínek pracovníků marketingu tomu je dokonce naopak.
Z výzkumu, který byl ve spolupráci se společností Aquent vyplývá, že celých 53 % pracovníků napoak deklaruje meziroční nárůst platů a odměn, a to dokonce o více než 10 %. Dalším 38 % pak plat vzrostl, ale méně než o 10 %. 35 % pak hlásí stagnaci.
V otázce poklesu platových podmínek není situace nikterak dramatická. O méně než 10 % klesl plat asi 4 % respondentů, výraznější pokles pak zaznamenalo 12 % oslovených pracovníků.
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum