AOL odhalil novou firemní identitu

23. 11. 2009 | RaTP
Společnost America Online (AOL), součást koncernu Time Warner, představila výsledky spolupráce s brand konzultantem Wolffem Olinsem, jehož společnost zaměstnala v létě. Nová firemní identita přichází s rozličnými sděleními v podobě několika netradičních fotolog s bíle vyvedeným nápisem "Aol."

Nové logo AOL, zdroj: www.aol.com

Společnost America Online (AOL), součást koncernu Time Warner, představila výsledky spolupráce s brand konzultantem Wolffem Olinsem, jehož společnost zaměstnala v létě. Nová firemní identita přichází s rozličnými sděleními v podobě několika netradičních log a fotolog s bíle vyvedeným nápisem "Aol." Setkat se můžeme se zlatou rybičkou nebo abstraktním růžovým blobem. (více zde ).
AOL se má na konci tohoto roku stát samostatnou společností, navíc dočasně propustí více než 2,500 zaměstnanců. Všechny tyto kroky mají firmu přetransformovat natolik, že ji přivedou k zisku. Někdejší internetový gigant totiž dlouhodobě nenaplňuje finanční předpoklady a svého času se stal dokonce důvodem poklesu akcií Time Warner.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: