Apify přináší nástroje zdarma, které dovolují scraping dat z TikToku a dalších sociálních sítí

20. 12. 2021 | redakce
Chcete si udělat přehled o konkrétním tématu nebo konkurenci a její komunikaci na TikToku a dalších sociálních sítí? Tyto bezplatné nástroje s tím mohou pomoci.

Startup Apify se pustil do propagace užitečných nástrojů, které vznikají na jeho platformě. Nejen marketérům se bude hodit informace, že si mohou zdarma stáhnout informace z Twitteru, Facebooku či Instagramu a nově i z TikToku. Stahovat data je možné například do excelu či CVS, takže s nimi pak je následně možné pracovat například v reportingu aktivit či při sledování vývoji počtu zmínek o značce či konkrétním tématu. Využít se ale všechny tyto nástroje dají nejen pro marketingové účely. Mohou si najít uplatnění, pokud si někdo potřebuje udělat přehled o konkrétním tématu, konkurenci a její komunikaci či recenzích konkrétního produktu. 

Pustili jsme se do propagace actorů (tedy nástrojů, pozn. red.), které považujeme za velmi užitečné nejen pro ty, které živí data a jejich využití či automatizace. Proč jsme se nyní pustili do TikToku? O tom, že je TikTok novým rychle rostoucím médiem nejen pro mladé, už se toho napsalo hodně. Že vás a vaší značku nikdo na TikToku nezmiňuje? A víte to jistě? Pokud jde o řízení značky, je lepší vědět než odhadovat. Bezplatný nástroj od Apify vám může mimo jiné i ukázat, co vše se k tématům, co vás zajímají, na TikToku odehrává, popisuje výhody nástroje z platformy Apify Oliver Lompart, Head of Marketing startupu Apify. 


Zdroj: Apify

Použít tento nástroj, nevyžaduje žádné programátorské schopnosti. Stačí se přihlásit do webového rozhraní a vyplnit několik kolonek a kýžená data jsou k dispozici. Konkrétní návod pro získání dat z TikToku naleznete zde. Na konci textu je pak rozcestník pro návody na scraping dat z dalších sociálních sítí.   

 

Štítky dokumentu: TikTok
Sdílejte tento článek:
Podobné články: