Aplikace od Hermès radí, jak si správně uvázat kravatu nebo šátek
Uvázat si správně kravatu nebo šátek, to bývá mnohdy hotové umění. Luxusní módní značka Hermès se to rozhodla lidem usnadnit pomocí dvou speciálních aplikací plných vizuálních návodů, her i dalšího zajímavého obsahu.
Kravaty i šátky jsou sice elegantním doplňkem obleku nebo kostýmku, mnohdy ale při oblékání dělají pořádný problém. Spousta mužů žádá o zavázání kravaty své partnerky, dámy zase dlouze postávají před zrcadlem a přemýšlejí nad ideálním způsobem zavázání šátku. Výrobce luxusních doplňků Hermès vytvořil pro svoje zákazníky řešení. Aplikaci, která jim v boji s doplňky pomůže.
Značka Hermès, která je proslulá hlavně luxusními dámskými kabelkami a také šátky, se rozhodla pomoci svým zákazníkům ve dvou speciálních aplikacích, Silk Knots a Tie Break. První jmenovaná má za účel inspirovat dámy a naučit je nové způsoby, jak vázat svůj šátek. Zajímavou funkcí je také vázací hra, kterou lze hrát pouze v přítomnosti kamarádky. Návody, tipy a triky i zábavnou hru doplňuje logicky ukázka aktuální kolekce šátků Hermès. Na druhou stranu, v rámci hodnotného obsahu je taková reklama nenásilná a účinná.
Na své si ale přijdou i pánové, kteří mají často větší problém se správným vázáním kravaty. Aplikace Tie Break má za cíl z každého udělat gentlemana, rozumícího kravatovému umění od A do Z. Kromě vizuálně zpracovaných postupů vázání jednotlivých uzlů radí mužům i v tom, jak si správnou vázanku vybrat. Není to totiž tak jednoduché, vzor kravaty musí správně ladit ke košili a musí být vhodně uvázaná. Aby se pánové při tomto těžkém úkolu příliš nevyčerpali, v rámci aplikaci si mohou rovněž zahrát tématické minihry nebo se pobavit nad různými animacemi, komiksy atd. I v tomto případě je součástí aplikace představení aktuální nabídky kravat. Všechny nové kravaty mají v rámci štítku navíc QR kódy, skrze které je možné aplikace stáhnout přímo do telefonu.
Zkrátka a dobře, Hermès se povedlo nenásilně i přirozeně pomocí lehké gamifikace a přínosného obsahu odpovídající cílové skupině představit svou nabídku. Aplikace jsou k dispozici v angličtině a francouzštině pro Android i iOS.
Zdroj: Popsop