Arnold Schwarzenegger září jako úlisný prodejce aut v kampani na podporu elektromobility

28. 6. 2019 | Barbora Vičarová
Arnold Schwarzenegger pomohl neziskové organizaci Veloz podpořit trh s elektrickými automobily. V převleku za úlisného prodejce aut, Howarda Kleinera, svérázně propaguje „výhody” benzinových vozů v jejich nové kampani s názvem Kicking Gas.

Zdroj: Veloz

Veloz je kalifornská nezisková organizace, která bojuje za šíření povědomí o výhodách elektrických automobilů a snaží se zvednout jejich prodeje na americkém trhu. Ve svojí nové kampani s názvem Kicking Gas převlékla Arnolda Schwarzeneggera za úlisného přeprodejce aut Howarda Kleinera, který prankuje svoje zákazníky a podařil se jí tak povedený virál.

Kicking Gas je vtipná série krátkých videí, ve kterých Schwarzenegger vystupuje jako prodejce ojetých aut Howard Kleiner a splňuje všechny stereotypy, které o takové profesi máte. V havajské košili, s černým culíkem a knírkem, překvapeným zákazníkům autoprodejny svérázně vysvětluje všechny výhody „pořádně chlapských benzinových aut”. Padají tak hlášky jako:

 „Čepování benzínu na pumpě je občas mnohem uspokojivější než sex!”

„Chceš úlevu na daních, nebo být hustej na silnici?”

Zdroj: Veloz

Arnold, ve své roli Howarda Kleinera, má svéráznou odpověď i na ekologické požadavky zákazníků: 

„Víte o tom, že planeta je teď dost přelidněná, že ano? A benzín znečišťuje ovzduší a tím zkrouhne počet obyvatel! To je nápad!”

Na nadšené reakce jedné rodinky, ohledně tichosti elektrického hybridního vozu zase ihned oponuje:

„Tohle auto je tak tiché, že slyšíte doslova všechno, co říká vaše rodina. Zamyslete se nad tím…”

Kampaň doplňují bannery s ironickými nápisy jako „Podpořte diktátory, kupujte benzinová auta!" nebo „Smog dělá krásné západy slunce - kupujte benzinová auta!". 

Zdroj: Veloz

Cílem této kampaně Velozu je ukázat veřejnosti, že auta na elektrický pohon šetří peníze, čas i přírodu. Kampaň obsahuje jeden tříminutový videospot, tři patnáctivteřinové spoty a další varianty internetové reklamy na Facebooku, Instagramu, Googlu nebo Bingu a zároveň také na bannerech napříč weby. Kromě toho používá i display reklamu, například na digitálních billboardech u hlavních silničních tahů. Sám Arnold pak ke svému angažmá v kampani říká:

„Před šestnácti lety jsem se rozhodl dokázat, že je možné mít auto, které milujete a čistý vzduch, který potřebujete zároveň. Ozelenil jsem svoji osobní flotilu, včetně mých Hummerů, a vyzývám automobilový průmysl, aby udělal to samé.”


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: