Australian Lamb griluje v reklamě Novaka Djokoviče
Zdroj: Kelly Lazzaro / Twitter
V českých zemích drží pozici národního reklamního baviče primárně mobilní operátoři, v Austrálii pak společnost Meat And Live Stock a konkrétně její značka specializovaná na jehněčí, Australian Lamb. Táhlá sága o legalitě vstupu tenisové legendy Novaka Djokoviče do země a tím i o jeho účasti na Australian Open poskytla marketérům z jejich dvorní agentury The Monkeys dost času na to, aby přišli na způsob, jak se zapojit do veřejné konverzace a urvat si nějaké body sympatie. Povedlo se jim to se starým dobrým sarkastickým billboardem, pro jistotu mobilním.
Billboard s dvěma jehněčími kotletami s kostí nese slogan:
„Everyone’s welcome at our BBQ. Not Djoking.”
V překladu: „Na naší barbecue je vítán každý. Nežertujeme.“ Podstata vtipu a narážka na Djokoviče je nicméně přímo svázaná s angličtinou a slovem „joking“ (žertovat), takže nelze plně přeložit.