Brand BP na hodnotě ztratil již téměř miliardu dolarů

22. 6. 2010 | ILE
Interní zpráva o skutečném stavu úniku ropy, vystoupení jednoho z techniků, který odhalil vadný ventil týdny před explozí, jachtařský výlet šéfa Tonyho Haywarda. To všechno jsou věci, které mohou dále srazit hodnotu značky BP. Ta, podle informací společnosti General Sentiment v současnosti ztratila téměř jednu miliardu dolarů oproti stavu před katastrofou.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Interní zpráva o skutečném stavu úniku ropy, vystoupení jednoho z techniků, který odhalil vadný ventil týdny před explozí, jachtařský výlet šéfa Tonyho Haywarda. To všechno jsou věci, které mohou dále srazit hodnotu značky BP. Ta, podle informací společnosti General Sentiment v současnosti ztratila téměř jednu miliardu dolarů oproti stavu před katastrofou.
Podle General Sentiment za poměrně vysoký propad může nejen katastrofa, ale i mírná "nadhodnocenost" značky před ní, která stála na image BP jakožto společnosti, která přistupuje zodpovědně k životnímu prostředí. Ve chvíli vypuknutí problému tak značka zaznamenala rychlý a výrazný propad, který už neměla šanci zastavit.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: