Burger King trolluje Happy Meal. Nabízí zákazníkům boxy s mizernou náladou dle jejich výběru
„Ne každý se probouzí šťastný. Někdy se cítíte smutní, vyděšení, na nic. Vše, co chci, je abych se mohl cítit, jak chci.” Některé dny se zkrátka nevyvedou a Burger King to moc dobře ví. Proto si pro své zákazníky připravil Real Meal boxy, které přijdou vhod, pokud zrovna nemáte náladu na ty, co jsou happy, od McDonald's.
V některých amerických restauracích známého řetězce si tak můžete objednat oblíbeného Whoppera s hranolkami a nápojem v barevném boxu s mizernou náladou podle vašeho výběru. Volit můžete z variant Pissed Meal, Blue Meal, Salty Meal, YAAAS Meal and DGAF (don't give a fuck) Meal.
Značka Burger King dle svých slov věří v autenticitu a kampaň zacílená primárně na mladší generace se snaží poukázat na to, že je v úplně v pořádku cítit se někdy pod psa. Vyzývá je k tomu, aby se cítili, jak sami chtějí a ne tak, jak se od nich očekává v době enormního tlaku sociálních médií na to být za každé okolnosti šťastný a dokonalý. Zhruba dvouminutové reklamní video s názvem #FeelYourWay poukazuje na běžné problémy, se kterými se mladá generace potýká. A nemusí jít nutně jen o šikanu nebo kopačky od přítelkyně, ale také o pracovní neúspěchy nebo deprese ze studentských půjček a s nimi související těžkosti s odstěhováním se od rodičů a (ne)schopnosti postavit se na vlastní nohy. V jednotlivých slokách popisují aktéři do hudebního podkresu své problémy a v refrénu se potom vyzpívávají z toho, že jediné, o co žádají, je aby se mohli cítit, jak chtějí.
Burger King se navíc spojil s neziskovou organizací Mental Health America, zaměřenou na řešení potřeb lidí trpících duševním onemocněním a podporu duševního zdraví Američanů, a vyhlásil květen měsícem zvýšení povědomí o duševním zdraví (Mental Health Awareness Month). Ačkoliv není pochyb o tom, že značka usiluje o to nabídnout svým zákazníkům jen to nejlepší (jak pro jejich žaludek, tak nervy), i zde je narážka na fastfoodového konkurenta a jeho Happy Meal zcela zjevná. Burger King tak zjevně s trollením McDonald's nehodlá jen tak skončit a možná mu novou kampaní zkazí náladu natolik, že dostane chuť na Pissed Meal.
Zdroj: Burger King