Burger King vzkazuje školákům: 'Chceš Whopper zadara? Tak šprtej!'
Zdroj: Burger King
Jestli koronavirus něco neoslabil, ale naopak posílil, je to právě kreativita. Značky se předhánějí, kdo přijde s lepší kampaní, distancují jednotlivé části svých log, aby prokázaly, že ony to s udržováním bezpečné vzdálenosti myslí opravdu vážně… A zahanbit se nedá ani Burger King, který má chytrou komunikaci reagující na aktuální události snad patent.
Na svou kampaň „Stay Home of the Whopper“, v níž akcentují právě to, aby lidé zůstali doma a objednali si donášku svého oblíbeného jídla, navazují tento týden další akcí. Burger King se tentokrát rozhodl podpořit americké studenty, kteří jsou sice uvězněni v karanténě, ale ani ta jim nemůže zabránit v pilném studiu.
Když si totiž školáci stáhnou aplikaci BK a budou pozorně sledovat Twitter a Facebook této značky, budou si moci každodenně po celý týden lámat hlavu nad novým záludným úkolem. A když se jim podaří ho vyřešit? Za odměnu dostanou promo kód na Whopper zdarma.
Zdroj: Burger King